Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoo jättävänsä minut.

Vierailija
08.02.2010 |

Meillä oli eilen massiivinen riita, jonka päätteeksi vaimo sanoi että hänelle riittää. Riitoja on ollut viime aikoina paljonkin, lähinnä minun pettämiseni johdosta.

Hän on kuulemma täystympiintynyt mun moraaliini, puhetapaani, suoritukseen makuu huoneessa, kapeakatseisuuteen, ymmärtämättömyyteen ja herraties mihin vielä. niin joo olen myös tuottanut pettymyksen isänä.

Kohta on jätkällä jätetyn leima otsassa. En tiedä, haluanko enää yrittää jatkaa, mutta jätetyksi en ois välittänyt tulla. Av-mamat, onko säälipisteet plussaa markkinoilla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pettänyt, mutta et olisi 'välittänyt tulla jätetyksi'.. mitähän sä kuvittelet, että miten sun vaimo reagoi pettämiseen? Olankohautuksella? Olet taatusti tuottanut pettymyksen aika isolla alueella.

Vierailija
2/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoisia, että ei niistä voi yksin ketään syyttää. Se kun on parityötä.

Mutta pettämisellä ei kyllä säälipisteitä heru (etenkään av:llä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pettämisellä säälipisteitä?

Mutta vähän kyllä epäilen provoksi, ei kai kukaan mieskään voi näin idiootti olla.

Vierailija
4/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petitkö sinä ensin, ja vaimosi alkoi haukkua sinua noilla nimityksillä sen jälkeen.

Vai haukkuiko vaimosi sinua noilla nimityksillä ensin ja sinä petit sen jälkeen.

Vierailija
5/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi ei ainakaan enää yritä jatkaa sinun kanssasi. Tuskin löydät myöskään ketään kovin täyspäistä naista itsellesi (ehkä jonkun harmaan tossukan, jota ei pikku pettämiset haittaa).

Vierailija
6/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan se oli sittenkin.

Vierailija
7/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies pettää jotta vaimo jättäisi. Miehellä harvoin selkärankaa itse lopettaa huono suhde.

Vierailija
8/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei armoa! Ei sääliä.

Minä kyllä ymmärrän sillä olen samaan tilanteeseen ajautunut mies. Oli pakko pettää sillä vaimo ei antanut seksiä kun hänen piti imettää lasta ja ei seksi maistunut. Minulle maistui ja toiselle rouvalle. Runkkaamaan en ala. Se on ihmisarvoa alentavaa touhua.

Vierailija
9/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi sietääkin kivittää. Olet kyllä oikeasti aika alhaista roskasakkia, mitä muuta muka voisi kukaan sanoa? Vaimolla pienen vauvan kanssa tekemistä ja sinä autat häntä menemällä vieraisiin?

Mene itseesi, vaikka luultavasti on jo melko myöhäistä.

Vierailija
10/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noin iljettävän kuuloisia otuksia on olemassa. Et välitä oikeasti vaimostasi, mutta jätetyn leima pelottaa. Mutta hei, limanuljaska, voithan aina väittää, että se olit sinä, joka ehdotti eroa.

Vierailija
11/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa lukea tällaisten luuserimiesten selityksiä. Hyi hitto.

Vierailija
12/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein jos pistää sut pellolle!

Vierailija
13/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luuseria tuossa nyt on? Eroon tarvitaan kaksi. Ei voi syyttää pelkästään yhtä.

Vierailija
14/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luuseria tuossa nyt on? Eroon tarvitaan kaksi. Ei voi syyttää pelkästään yhtä.

Vierailija
15/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälipisteet täältä siitä hyvästä, ettet ole onnistunut vielä kasvamaan aikuiseksi.

Vittu, mitä tyyppejä. Osta Barbara ja pysy kaukana naisista. Ne voi vaikka tulla sun luuserispermastas raskaaksi ja sitten et taaskaan saa seksiä. Yää.

Vierailija
16/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla ei heru pisteitä mutta baarissa naiset ajattelee yleensä niin, että jos muutkin haluaa niin minä myös.

Eli baanalla pettäjä on sankari ja saa pesää.

Vierailija
17/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan elämääsi.

Täällä av:lla ei heru pisteitä mutta baarissa naiset ajattelee yleensä niin, että jos muutkin haluaa niin minä myös. Eli baanalla pettäjä on sankari ja saa pesää.

Vierailija
18/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyynelehtinyt täälä kurjaa kohtaloani.

Ei teiltä saa ymmärrystä. Samaistutte kylmään vaimooni. Täytyy todeta, että häneltä te kyllä kuulostattekin. :(

Minusta tässä on käynyt väärinkäsitys ja kyllähän tälläiset ongelmat pitäisi osata ratkaista ilman riitelyä tai eroa... noh baariin :(

T; mies

Vierailija
19/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ikioma naiseni ei voi ottaa minua takaisin. Itken täälä työpapereideni päälle. Huomena on kokous ja silmäni ovat aivan turvonneet itkemisestä, eikä tilannetta helpota kohta tyhjäksi juotu viskipullo. Eikö sielä ole ketään keneltä irtoasi vähän sääliä surkealle mieskohtalolle?

Vierailija
20/29 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaamaan en ala. Se on ihmisarvoa alentavaa touhua.

Tää nyt ainakaan ei oo mies : ))) hehhehhe.... LOL jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän