Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi joku pyytää kaverikseen fb:ssä, jos ei näytä kuin tietonsa, ei seinää?

Vierailija
08.02.2010 |

onko näitä paljonkin vai sattuiko kohdalleni vain yksi kaverinkerääjä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin miettinyt.

Vierailija
2/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päädyin siihen tulokseen, että poistin vastaavalta tapaukselta (ja muutamalta muultakin "kaveriltani" joilla joko TOSI paljon kavereita - eräällä yli 1000) oikeuden nähdä MUN seinäni. Miksipä näytän seinääni sellaiselle joka ei sitä mulle näytä? Mietin että ehkä poistan tyypin kokonaan lopulta, katsellaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullut yksi tällainen pyyntö johon myöntävästi vastasin. Outoa. Kerää listaan kavereita vain. Toisaalta minusta nyt suurtakaan meriittiä edes siihen saa.

Vierailija
4/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näkee vaan tiedot ja voi lähettää mulle viestejä ja jutella chatissa. Sitten on kavereita, jotka näkee kaikki jutut. Näin siksi, että tahdon pitää joihinkin yhteyttä, tai siis antaa molemminpuolisen mahdollisuuden viestittelyyn. Silti tahdon säilyttää statuksissa tietyn rentouden, eli ne näkee vain minut oikeasti hyvin tuntevat.

Vierailija
5/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näkee vaan tiedot ja voi lähettää mulle viestejä ja jutella chatissa. Sitten on kavereita, jotka näkee kaikki jutut. Näin siksi, että tahdon pitää joihinkin yhteyttä, tai siis antaa molemminpuolisen mahdollisuuden viestittelyyn. Silti tahdon säilyttää statuksissa tietyn rentouden, eli ne näkee vain minut oikeasti hyvin tuntevat.

vaikkei olisi kavereitasi ollenkaan, jos sulla on asetukset niin että sulle saa ylipäätään viestittää... Eli en oikeasti ymmärrä miksi vaivaannut pyytämään kaveriksesi, jos et edes seinää viitsi näyttää...

Vierailija
6/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on utelias ja haluaa sun elämää "seurata" mutta ei halua että sinä luet hänen elämästään.

Vierailija
7/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin kaveriksini erästä tyyppiä ja kuvittelin että voitais sitten seurata toistemme elämää. No, hän ei näyttänytkään mulle seinäänsä, joten en mäkään näytä sitten vastaavasti hänelle. Toisaalta miksi ollaan sitten kavereita? Luulen, että poistan hänet listasta jossain vaiheessa. Ihan älytöntä olla kavereita jos ei nähdä toisten ajatuksia ja mietteitä! Eikä sinne seinälle nyt mitään privaa muutenkaan tartte kirjoitella.

Vierailija
8/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en välttis jakaa kaikkia juttuja

Vierailija
9/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden tilapäivityksiä en näe. He ovat usein sukulaisia joiden kanssa en ole muutenkaan tekemisissä joten "tultiin just kaupasta" yms. ei niin kiinnosta, mutta sitten kun heille tapahtuu jotain isompaa vaikka "Varattiin juuri matka Intiaan" niin silloin tällöin he on nyt FB:n uusien ominaisuuksien myötä klikannut niin että kaikki näkee tilapäivityksen.

Ei minusta ole niin tärkeää näenkö tilapäivitykset, mutta kiva tietää että he ovat kuitenkin kavereitani ja saan heidät helposti kiinni tarvittaessa.

Vierailija
10/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin juttelee chatissa kuin jakaa seinänsä.

mutta en välttis jakaa kaikkia juttuja

Vierailija
11/11 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin juttelee chatissa kuin jakaa seinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi