Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mattotukku vs VM-Carpet nukkamatot?

Vierailija
08.02.2010 |

Mitä eroa? VM-Carpetin ainakin laadukkaita ja taatusti hyviä, entä mattotukun?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi vahan edullisemmin edes sitten, kun ovat muuten niin hintavia minulle. Toivottavasti hyvin pian alessa, haluan tuon villakamaluuden meilta pois ja kivan maton tilalle! :) Sanokaa ihmeessa, jos sattuisi juuri jossain olemaan tarjouksessa!

Vierailija
2/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin VM:n Tessa ja Mattotukun Heat näyttävät olevan molemmat on polyamidinukkaa ja huopapohjaisia.

Mielestäni mattojen materiaalit tekevät ne laatuerot. Eli kannattaa katsoa materiaalit tuoteselostuksesta, ei niinkään sitä missä tehtaassa tai maassa matot valmistetaan - ellei sitten ole käsinkudottu...

Mitä eroa? VM-Carpetin ainakin laadukkaita ja taatusti hyviä, entä mattotukun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo käyttäjästä kiinni jos laatumatto ei pysy kunnossa. Itsellä lapset aina sohvalla istuessaan nosteli maton kulmia jaloillaan ja tottahan ne alkoi ajanmyötä nousta. vm-carpetin matoissa on kuitenkin onneks sellainen pohja, että sitä voi leikata joten niin napsaisin kulmat pois ja taas on kuin uusi :) eikä muuten purkaannu - toisinkuin halvat nukkamatot.

Vierailija
4/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko VM-Carpetin paljonkin laadukkaampia ja paljon parempi ostos?

Vierailija
5/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... nää on laadukkaita - ei mitään muovikuitua vaan pellavaa ja villaa! http://hannakorveladesign.fi/

Vierailija
6/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on VM-Carpetin nukkamatto, ja on muut mitä mieltä tahansa, niin itse olen tykännyt todella paljon. Meillä matto on lapsen (3,5v.) huoneessa. Matto on aina siistin näköinen ja se on helppo pitää puhtaana (imuroida jne.).

Vierailija
7/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tuntuu inhottavan tekokuituiselta ja sisältää ties mitä ftalaatteja. En ikinä laittaisi mitään polypropeenimatto-kemikaalicocktailia lapseni huoneeseen. Mieluummin vaikka Ikean villamatto, vaikka siinäkin pintakäsittelyaineita on.

Vierailija
8/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla juuri sellainen on ja on menossa vaihtoon. Kamalampaa mattoa ei ole ollut. Keraa kaiken roskan ja lian heti imuroinnin jalkeen, nayttaa siis aina likaiselta/epasiistilta ja nukkaa aivan jarjettoman paljon, nukkapolya on joka paikassa ja minun silmianikin on jo alkanut kutittamaan, se on ihan uutta. Ihan oikeasti pitaisi paivittain imuroida, jos haluaisi, ettei ole sita nukkapolya lattialla. Pyyhin polyt makkarista vaatekaapin hyllyilta ja kas, nukkaa siellakin ja matto on olkkarissa! Kylpparin lattialle sita keraantyy todella paljon. Rahat hukkaan tuommoisissa ostoksissa menee.

Olen niin paljon lukenut kehuja kunnon VM-Carpetin nukkamatoista lapsi (ja jopa elain-) perheessa, etta sellaisen hankin. Mutta tuli vaan vastaan tuo toinenkin firma, niin aattelin kysya, etta millaisia heidan matot ovat.

Vierailija
9/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vm-carpetin Tessa matto. Jo 5-vuotta vanha ja edelleen todella hyvässä kunnossa.

Paras puoli on kun matto on täysin keinokuitua siihen ei tartu pöly eikä roskat.

Matto on kallis, mutta todellakin hintansa arvoinen!

Vierailija
10/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tessa on tosi suosittu, mita olen netista lueskellut. Miksikohan juuri se? Yhta lyhytkarvainen on mm. Saxony. (myos Cecilia ja Coral) Mina haluan ostaa yksivarisen, tai jos on kaksivarinen, niin sellainen, ettei ne varit juuri erotu toisistaan vaan on vain elavan nakoinen matto.

Kiinnostaa tosiaan, miksi juuri se Tessa? Miksei Saxony (on myos net.Anttilassa) ole yhta suosittu? Mika ero niilla on? Sita koitan kuvista katsella... Kumpi on hintavampi?

Ja missa muuten Hgissa on halvimmat VM-Carpetin matot? Joskus kai jossain tarjouksessakin?

Vierailija
11/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tessalla ja Saxonylla muuta eroa? Nukan tiheys tms?

Vierailija
12/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea matto, mutta ah niin siisti! Ei pölyä, ei nukkaa, ei kerää roskia eikä liu'u laminaattilattialla.

Vierailija
13/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maton pohjamateriaali on kulmista käpristynyt ja matto näyttää siksi epäsiistiltä. Ei auttanut pesetyskään, vaikka olin niin toivonut. En suosittelisi.

Vierailija
14/15 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa on yksivärinen, Saxony kaksivärinen.

Minusta Saxony on kauniimpi, kun on eläväpintaisempi.

Vierailija
15/15 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin myy myös WMcarpetin mattoja ja monesti hyviä tarjouksia.. Ovat vaan eri nimillä mutta WMcarpet valmistajana pohjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi