Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röyhtäyttääkö joku vielä 8kuisen?

Vierailija
08.02.2010 |

Mun pikkunen on tosi huono nukkumaan. "pärjää" pienillä nokosilla koko päivän. Nyt ehti autossa nukkua pikkasen aikaa ja kotiin kun päästiin annoin maidon sängyssä ja en röyhtäyttänyt vaikka olen tähän asti joka kerta niin tehnyt. Olisi muuten herännyt enkä varmasti olisi saanut enää nukkumaan ja loppupäivä olisi ollut kitinää. Aloin nyt miettimään että onkohan se enää edes niin tärkeää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi lasta, joista en ole röyhtäyttänyt kumpaakaan minkään ikäisenä.

Muistaakseni molemmille ohje sairaalasta/neuvolasta on ollutkin, ettei röyhtäyttämiselle ole mitään erityistä tarvetta, ilmat tulee ulos muutenkin, jos on tullakseen.

Vierailija
2/4 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne touhut olen lopettanut yleensä jossain niillä main viimeistään, kun kiinteitä on ruvettu syömään... Tai aikasemminkin, jos ei oo ollut mitään masuvaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos jos en ole röyhtäyttänyt. Siis pienempänä. Nyt ehkä alkaa olee aika lopettaa röyhtäytys, mutta aikasemmin tuli vaivoja jos ei.

Vierailija
4/4 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. osaa vaihtaa asentoaan niin, että pystyy röyhtäisemään ilman apua. Meilläkin alkuun tuli pukluja reippaasti röyhtäytti tai ei, mutta onneksi pulauttelu on enää harvinaista. Mitä nyt tänään hampaita tekevä 10,5 kk vauva pulautti kunnon satsin maitoa lattialle konttaillessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi