Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai joku oikeasti keskustele paskalla käynnistään miehensä kanssa??

Vierailija
08.02.2010 |

Siinä kyllä se seksuaalinen viritys laimenee jos paskakokkareista ja ummetuksesta jauhetaan kahvipöydässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedämme kyllä kärsiikö toinen ummetuksesta tms

Kerran mökillä syyspimeillä mulle iski paha vatsatauti ja mies lähti aina puuceehen seuraksi.

Yhdessä ollaan oltu jo yli 15 vuotta ja seksiäkin vielä harrastetaan.

Vierailija
2/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaaleista kakkareissuista ei raportoida, mutta esim. kakkaamiseen liittyvistä vaivoista tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tulis mieleenkään turista miehelle suolentoiminnasta! Mutta mies kyllä kertoo mulle aina jos on tulisen ruoan jälkeen kakatessa kirvellyt tms. :D

Vierailija
4/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat pissikakkajuttujen ystäviä, joten kyllä, keskustellaan kakasta.

Miksi kaikilla pitäisi olla niin kuin teillä? Vai pitäiskö munkin tehdä aloitus "MItä! Alkää vaan kertoko, että te ette puhu kielitieteestä puolisonne kanssa!"

Tsiisas.

Vierailija
5/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee sekä "ykkös-" että "kakkosasian" aina vessan ovi auki, siis AUKI. Mie laitan aina lukkoon, enkä päästä miestä sinne vaikka koputtelee joskus et avaisin oven ees hetkeksi ku hakisi sieltä partakoneen.

Vierailija
6/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on jotain muuhun elämään vaikuttavaa, niin ei se tabukaan ole "Ei nyt maistu kahvi, maha meni jotenkin sekaisin", "Mene toiseen vessaan, minä kaasutin tämän just äsken", "Käy vaan vessassa ensim, mulla on niin ummella, että saattaa kestää". Ja klassikko "Ei kyllä panna hanuriin, kun en ole käynyt paskalla tänään" :D

Vierailija
7/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten ihan tosi.

Vierailija
8/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se paskanhaju leijaile sieltä vessasta jos ovet auki paskotaan?

Itse en sattuneesta syystä omista hajuaistia joten ei häiritte mua.

Vierailija
9/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimi juttu etten siitä puhu kyllä kenenkään kanssa. Olenpa sitten kuinka ahdasmielinen tahansa.

Vierailija
10/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan, eikä vielä ainakaan ole seksiin tai sen määrään vaikuttanut, yhdessä ollaan oltu kohta yhdeksän vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi