Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelijahaalarit: kuinka kauan säilytit?

Vierailija
20.07.2025 |

Onko vanhat opiskelijahaalarit vielä kaapissa vai oletko hävittänyt ne? Itsellä tulivat juuri kaapista vastaan ja pohdinnassa josko hävittäisin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v valmistumisesta ja jossain se on kyl tallessa. Ikinä en valmistumisen jälkeen ole päälle laittanut.

Vierailija
2/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitettävä viimeistään siinä vaiheessa kun saa ensimmäisen lapsen. Aikuisella ihmisellä ei ole mitään tarvetta tuollaisia muistoja säilytellä, haalareista luopuminen osoittaa että on viimeistään jättänyt sen ryyppykauden ja nuoruuden taakseen ja asettunut aloilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu edes hankittua koska niin saamaton vuosikurssi.

Vierailija
4/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhin ostos mitä olen koskaan tehnyt. Käytin päällä kerran. Ei muistikuvia milloin päätyivät roskiin.

Vierailija
5/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävitettävä viimeistään siinä vaiheessa kun saa ensimmäisen lapsen. Aikuisella ihmisellä ei ole mitään tarvetta tuollaisia muistoja säilytellä, haalareista luopuminen osoittaa että on viimeistään jättänyt sen ryyppykauden ja nuoruuden taakseen ja asettunut aloilleen.

Eikö sinulla ole tallella mitään muistoja ajalta ennen kuin sait lapsia? Aika surullista.

Vierailija
6/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tallella mitään muistoja ajalta ennen kuin sait lapsia? Aika surullista.

Ei..Kun sain lapsen, entinen minäni katosi, historiani pyyhkiytyi tyhjäksi. Maapallokin lakkasi pyörimästä!

Vierailija
7/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi valmistumispäivänä.

Vierailija
8/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1992 valmistuin ja haalarit tallella, tosin ei käytössä.

Vierailija
9/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan haalarit päälle vähintään wappuna.

t. vuoden 2007 fuksi :)

Vierailija
10/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta valmistumisen jälkeen heitin pois

Vierailija
11/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä hankkinutkaan.

Joskus olen miettinyt josko hankkisi nyt reilu 10 vuotta valmistumisen jälkeen (jos niitä edes saa ostettua ohi opiskelija järjestöjen) ja livahtaisi vappuna haalarit päällä baariin mutta en ole kehdannut :D

Vierailija
12/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kieltäydyin ostamasta haalareita ja hyvä niin! Ehkä kätevät jossain wappupiknikillä, jos istuu maassa, mutta muuten ei.

Vierailija
13/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tallella ja valmistuin 1999.

Vierailija
14/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallessa vuodelta 1984. En kyllä enää käytä.😁

Vierailija
15/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin juuri etsiä omiani kun olisin tarvinnut jonkinlaista naamiaisasua, mutta olen tainnut jossain muutossa matkan varrella heittää menemään. 

Vierailija
16/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taideaineiden laitoksella, eikä ainejärjestömme tokikaan hankkinut mitään junttihaalareita. Emme myöskään käyttäneet liikuntavuoroja, koska olimme itsetietoisia taideopiskelijoita emmekä mitään sählyjäbiä :)

Vierailija
17/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkinut. 

Toisella alalla oli haalarit. Kerran menin sen opiskelijaporukan mukana, kun tunnistin haalareista. En kertonut heille, että olin saman alan opiskelija. 

Vierailija
18/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kaapissa 1990-luvun alusta saakka. Rakennustekniikan teekkareiden haalarit Otaniemen ajoilta. Totaalisen turha ostos vaikka tulihan sitä pari kertaa käytettyä. Kenenkään kanssa en vaihdellut mitään kuva-aiheita ommeltavaksi.

Vierailija
19/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tallessa vieläkin. Olen yli 50-vuotias. Lapset taisivat ratkoa jotain merkkejä irti ja ompelivat omiin haalereihinsa. ;)

Vierailija
20/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja vielä tallessa, käytän edelleen renkaiden vaihdon yhteydessä 2 kertaa vuodessa. Hieman hartioista puristaa mutta kyllä se sen lyhyen ajan menee.