Miten lihottaa itseäni?
En liho millään. Vituttaa kun en omista kunnon rintoja. Vain 70a-aa. :( Olen 155cm ja 50kg. Onneksi sentään persettä löytyy.
Olen vaatekokoa 32-34 yläosasta ja alaosasta 34-36 :(
Kommentit (4)
Kunnon tukeva aamiainen; lounaaksi lihamureketta, perunamuusia ja kunnon ruokaisa salaatti; välipalaksi suklaapuuroa ja jugurttia; päivälliseksi juustolla täytettyjä kanafileitä, kermaperunoita ja uunijuureksia; iltapalaksi lämpimiä voileipiä, juustoja ja hedelmärahkaa; yöpalaksi juustoja ja olutta. Tällä kaksi viikkoa, niin pitäisi alkaa näkyä.
Ainoastaan lisää perää. Näin se yleensä menee. Panosta mieluummin hyvään pukeutumiseen, osta täytteellisiä liivejä mikäli rinnattomuus häiritsee.
ne läskit rintoihin mene, vaan mahaan, joten joudun hankkimaan hirveät riskirajoilla hyllyvän pötsin ennen rintoja (ja voi olla, että perse ja reidet on vielä järjestyksessä ennen tissejä). Eli olen tyytynyt osaani lautana ja pidän mahankin pyykkilautana. Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tyytyväinen 165/49 mittoihini, koska vaatteita on helppo löytää ja istuvat hyvin. Käytän topattuja liivejä, joten rinnatkin voi näin "luoda". Huomautuksena muuten, etät ennen imetyksiä minulla oli hyvät B-kupit.
ASDFM