Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö siis kaikki pese käsiään vessassa käynnin jälkeen??

Vierailija
07.02.2010 |

Viittaan ketjuun "kuinka monta palaa wc-paperia..). Siis YÖK YÖK ja YÖK teille, jotka ette pese käsiänne! Itse pesen molempien jälkeen..ja vaikka en tosiaan käsiin pyyhi (joku varmaan kommentoi niin), niin kyllä ehdottomasti pesen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina käsiä vessassakäynnin jälkeen. Voi voi jos se sua iljettää. Mulla on tosi kuivat kädet, esim. nyt kun oon koiranpennun kakkoja siivotessani joutunut pesemään käsiäni vähän useammin, on mulla yhteensä 7 sellaista kohtaa, joista nahka on lähtenyt.

Ja joo, rasvaan, mutta ei sitä voi olla koko ajan rasvaamassa.

Vierailija
2/5 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme talossa, jossa vessa on ihan makuuhuoneen vieressä ja siellä ei ole käsienpesumahdollisuutta. Öisin meillä ei nykyään pestä käsiä, koska joutuisi laukkaamaan kylppäriin, eikä vedetä vessaa, koska muut heräisivät (on aika äänekäs vessa). Tämä on aika ällöä, tiedän! Muuten kyllä pesen aina. Mies ei pese aina, mutta motkotan siitä hänelle. Lapset pesevät kun muistan muistutella jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli useamman sivun mittainen hauska (?) keskutelu joskus olikohan syyskuussa.

Teemaksi muodostui "perseiset kädet" :D

Naurattaa vieläkin :D

Vierailija
4/5 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näkee yleisissä vessoissa ihmisiä, jotka eivät pese käsiään.

Meillä kaikki pesevät kädet, mieheni on siitä hyvin tarkka, onneksi. 3v yrittää välillä luistaa hommasta, eli vaatii pientä muistuttelua.

Vierailija
5/5 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikaan mies ei pese

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi