g:Mitä kaikkea SINÄ olet tuhonnut ja rikkonut AIKUISENA?
Aina joskus vertaillaan, mitä kaikkea lapset on rikkoneet. Mutta tehdäänpäs nyt tunnustusketju siitä, mitä kaikkea me äidit ja isät olemme rikkoneet aikuisina. Tämän inspiroi äskeinen kotiinpaluuni jumpasta, kun onnistuin aivan itse naarmuttamaan koko auton vasemman puoleisen kyljen kivoille kuvioille, kun peruuttelin autotalliin peilit huurussa. Ja ihan itse olin jättänyt sen helvetin lumikolankin siihen, joka naarmut aiheutti.
Täytyy ajatella positiivisesti: Olen nyt todennut, että vitutukseen ei voi kuolla. Mutta niin, mitä kaikkea olette rikkoneet?
Tätä kirjoittaessani näen myös seinän, jossa on kaapin takana metrin tumma viiva. Sen teki mieheni pyykkitelineellä. Oho. Hupsis.
Kommentit (51)
oli kyllä vähän vahinko... Yritin saada sitä pysymään auki kun oli niin paljon tavaraa käsissä, se vaan tuli päälle. Paiskasin sen täysillä auki jonka jälkeen se ei enää mennytkään kiinni. Kävelin portaat ylös ja soitin talonmiehelle valituspuhelun, miten hissin ovenkin on joku vandaali hajottanut.
sydämiä tietty särkenyt :) mutta ei sen pahempaa
Aikuisena olen rikkonut
-juomalasin
-lautasen
-kermanekan
Kaikki niin että olivat tiskialtaassa ja jotain tipahti päälle.
Miehen muovinen kampa katkesi kun kampasin hiuksia.
Kaikki muut on tyyliin reikä sukkahousuihin.
Mutta JOKU MUU oli jo sen hajottanut, minä vaan satuin tiputtamaan sen lasin..
Vein koiran vielä pikaiselle aamupisulle ja tossa meidän ulko-ovessa (asutaan siis kerrostalossa) on ollut viimeiset 3 viikkoa jotain häikkää, ovi on 24/7 lukossa ja yleensä siinä ei ole ollut mitään ongelmia, nyt sitä on saanut kunnolla runnoa, että sen on saanut auki ja se onkin ollut n. sentin verran auki (eli ei siis ollenkaan lukossa).
Noh, mies ei jaksanut lähteä viemään koiraa ulos ja minä sitten lähdin silmät ristissä viemään tuon ulos ja ulko-ovi olikin tällä kertaa lukossa eli väänsin ja käänsin sitä lukkonappia ja yritin saada lukon auki. Ei onnistunut. Otin sitten ikkunasti kiinni, että saisin lisää voimaa siihen avaamiseen ja kuului vaan räsähdys, kun ikkuna tippui maahan!
En huomannut, että joku kusipää oli hajottanut ikkunan ja ikkuna oli pelkästään puoliksi kiinni alakarmissa, muut karmit oli irti.
Koira säikähti ja mä heräsin.
Tein autostamme käyttökelvottoman, unohdin katsoa konepellin alle ja kappas johan hajosi moottori. No, onneksi se oli vain käyttöauto, niitähän saa kaupasta lisää :)
Jahtasin leikkimielellä kämppistäni, se sulki lasioven edestäni ja meitsi meni läpi.
Terveisiä tutuille.
Huvittaa, miten joku on joskus yrittänyt arvostella MINUN käytöstäni riidellessä.... sitä se teettää se se elämänkokemuksen kapeus - ei ole mitään suhteellisuudentajua eikä tietoa ihmisten käyttäytymisen kirjosta :-D.
koskaan rikkomatta mitään? Pidän itseäni aika rauhallisena ihmisenä, mutta silti olen raivoissani hajottanut vaikka kuinka paljon tavaraa. Ei välttämättä riidellessä, mutta jos joku homma vaan tolkuttomasti ärsyttää, se todennäköisesti menee rikki ja tilalle tulee parempi versio. Tällä periaatteella olen hajottanut kodinkoneita, katkaisimia, yhden oven, yhden matkalaukun (yllättävän pitkään sen päällä saikin hyppiä), yms.
olevan esineen seinään. Meillä ei ole vielä lapsia, joten kaippa sitä sitten koittaa hillitä niiden synnyttyä.
se auton etupuskurin kulma osui siihen aidan tolppaan, kun sen verran vinoon peruutin.