g:Mitä kaikkea SINÄ olet tuhonnut ja rikkonut AIKUISENA?
Aina joskus vertaillaan, mitä kaikkea lapset on rikkoneet. Mutta tehdäänpäs nyt tunnustusketju siitä, mitä kaikkea me äidit ja isät olemme rikkoneet aikuisina. Tämän inspiroi äskeinen kotiinpaluuni jumpasta, kun onnistuin aivan itse naarmuttamaan koko auton vasemman puoleisen kyljen kivoille kuvioille, kun peruuttelin autotalliin peilit huurussa. Ja ihan itse olin jättänyt sen helvetin lumikolankin siihen, joka naarmut aiheutti.
Täytyy ajatella positiivisesti: Olen nyt todennut, että vitutukseen ei voi kuolla. Mutta niin, mitä kaikkea olette rikkoneet?
Tätä kirjoittaessani näen myös seinän, jossa on kaapin takana metrin tumma viiva. Sen teki mieheni pyykkitelineellä. Oho. Hupsis.
Kommentit (51)
Muuten en juurikaan muista mitään rikkoneeni.
Rikoinhan mä anopin auton, peruutin sen aidantolppaan niin että koko etupuskuri repeytyi irti.
Heitin kaukosäätimen seinään (arvo 160) sellainen yleiskake kosketusnäytöllä.
Sitten: Heitin suutuspäissäni muumimukin täysiä maahan korkealta ja sille ei käynyt kuinkaan, pomppas vaan, no one can destroy them...
Kyllä mies sen oli ansainnutkin, mitäs kiukutteli pienistä. Mulla vaan kilahti kun se jaksoi mäkättää jostain lasten saappaista eteisessä (ei olleet suorassa rivissä paikoillan)ja rupesi sitten potkimaan niitä pitkin eteistä että kävin sen huoneessa kirkumassa ja paiskomassa sen tavaroita.
Lähti saunomaan ja ryyppäämään kavereiden kanssa. Tänä vuonna ollut vain yhden viikonlopun perheensä kanssa.
Otin ruuvimeisselin ja raapustin autoon isoin naarmuin V I T T U LUUSERI
lattialaminaatin, kahvipannun paiskaamalla seinään, poltin kaikki koulumuistiinpanoni ja -kirjani valmistuttuani, herätyskellon, tapetin heittämällä siihen litraisen jogurttitetran, Inkan aarteen pelilaudan...
Pinon lautasia ja mukeja TISKATESSA, en siis ole heittänyt niitä tarkoituksella esim. seinään. Ja kyllä vitutti joka kerta, mulla oli muutenkin tosi vähän lautasia opiskeluaikoina.. Nyt meillä on onneksi tiskikone ja ainoastaan lapset ovat pari kertaa hajottaneet lautasen.
Pari kertaa kännykän, kun olen tiputtanut sen kerrostalon ylimmästä kerroksesta ala-aulaan!! Eka kerralla mulla oli taapero kainalossa ja toisessa kädessä känny + painava kauppakassi ja känny lipesi portaikon kaiteen yli.. Kyllä vitutti ja rankasti. Toisen kerran mulla oli koiran hihna kädessä ja näpyttelin samalla tekstaria, kun koira ottikin spurtin ja känny lensi kädestä.
Lähti saunomaan ja ryyppäämään kavereiden kanssa. Tänä vuonna ollut vain yhden viikonlopun perheensä kanssa.
Otin ruuvimeisselin ja raapustin autoon isoin naarmuin V I T T U LUUSERI
hakkasin siskoani, tuli äiti väliin ja sai siinä sormensa sijoiltaan.
peruutin auton tolppaan =), bussi ajoi samaa autoa perään(meni lunariin) ei ollu mun syytä mut kuitenkin, no ainakin 20 lautasta kerralla, paistinpannuja, laseja, oviin ja seiniin potkinut reikiä suutuspäissä, sohvan käsinojan,(oli vanha sohva!), kaukosäätimen. eipä muuta tule nyt mieleen, kaikkea pientä.
paiskasin roskiskaapin oven niin täysiä ku vaan ikänä jaksoin niin rikkihän se meni... halkes yläreuna, missä koristelista. Kyllä lapset jaksaa muistaa loppuelämänsä kuinka äiti rikko KOKO kaapin...
Oon myös saanu IKEAn muovitaulukehyksen rikki heittäen siihe jotai, en muista mitä...
Viimeks meni pakkasella rattaista joku pikkuosa rikki ku suutuspäissäni yritin potkia jarrua kiinni...
Hermoheikko, tiedetään... :)
peliautomaatin, kaappeja, tietokoneen, autoa kolhinut. Jos joku alkaa vituttamaan se yleensä hiukkasen kärsii.
Rikoinhan mä anopin auton, peruutin sen aidantolppaan niin että koko etupuskuri repeytyi irti.
Miten voi tolppaan PERUUTTAMALLA saada ETUpuskurin irti??
-miehen konjakkipullon tultuani synnäriltä paskaiseen kotiin, krapulaisen miehen luokse (juu, ei todellakaan pidä mitään varpajaisia. Aikansa elänyt junttien perinne....).
-kännykän heittämällä seinään
-Oman ihoni milloin milläkin terällä nuorempana
-sydämeni tuon miehen kanssa
-cd-levyn, kun en koskaan halua raivoissanikaan rikkoa mitään kallista.
lapsetkin oppii työstämään aggressioitaan hienosti..
viimeksi meni makkarin valaisin, yritin vaihtaa palanutta lamppua ja hajoitin lasikuvun. Vähän ennen yöpöydän lamppu koki saman kohtalon, nyt on pelkistetty malli ilman varjostinta.
Sitten on muutamat herätyskellot mennyt, astioita ja isän auton ajoin katolleen.
Nilkan pohjeluun poikki
Keskisormeni pään (sirkkeliin)
Suihkukaapin oven (korjasin kiinnikkeitä ja se kaatui)
Auton takalokarin (peruutin ja unohdin, että mulla oli peräkärry perässä)
Sirkkelin (meni hermot paskaan laitteeseen ja halkasin kakkosnelosta väkisin tunkemalla).
Noi henkilövahingot harmittaa varmaan kymmeniä vuosia. Mterian on korvannut takuu / vakuutus.
Mut hyvä ketju, ei ne pennut niin pahoja saa aikaan kuin suuttunut aikuinen.
ainakin kaukosäätimen heittämällä sen seinään, näppiksen lyömällä sen paskaks ja viimeks miehen rillit väänsin mutkalle.
Muuten en juurikaan muista mitään rikkoneeni.