Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g:Mitä kaikkea SINÄ olet tuhonnut ja rikkonut AIKUISENA?

Vierailija
07.02.2010 |

Aina joskus vertaillaan, mitä kaikkea lapset on rikkoneet. Mutta tehdäänpäs nyt tunnustusketju siitä, mitä kaikkea me äidit ja isät olemme rikkoneet aikuisina. Tämän inspiroi äskeinen kotiinpaluuni jumpasta, kun onnistuin aivan itse naarmuttamaan koko auton vasemman puoleisen kyljen kivoille kuvioille, kun peruuttelin autotalliin peilit huurussa. Ja ihan itse olin jättänyt sen helvetin lumikolankin siihen, joka naarmut aiheutti.

Täytyy ajatella positiivisesti: Olen nyt todennut, että vitutukseen ei voi kuolla. Mutta niin, mitä kaikkea olette rikkoneet?

Tätä kirjoittaessani näen myös seinän, jossa on kaapin takana metrin tumma viiva. Sen teki mieheni pyykkitelineellä. Oho. Hupsis.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pakittaessa auton peräpuskuri osui puuhun...

- Tuoli räksähti rikki selkänojasta kun se vahingossa kaatui lattialle.

- Kaiken maailman seinänaarmuja ja lattianaarmuja nyt ei edes jaksa alkaa laskea.

Vierailija
2/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hyi, TUHMA TYTTÖ MINÄ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan rikkomatta mitään? Pidän itseäni aika rauhallisena ihmisenä, mutta silti olen raivoissani hajottanut vaikka kuinka paljon tavaraa. Ei välttämättä riidellessä, mutta jos joku homma vaan tolkuttomasti ärsyttää, se todennäköisesti menee rikki ja tilalle tulee parempi versio. Tällä periaatteella olen hajottanut kodinkoneita, katkaisimia, yhden oven, yhden matkalaukun (yllättävän pitkään sen päällä saikin hyppiä), yms.

KAikki ei vaan pura suuttumustaan tavaroita paiskomalla. Eikä myöskään hankkiudu vanhasta tavarasta eroon tuhoamalla sitä.

Senkin matkalaukun oisit voinut viedä vaikka UFF:lle, oisit saanut syyn ostaa uuden ja vielä hyvän mielen "maailman pelastamisesta".

Musta on yllättävää lukea kuinka moni pistää tavaraa paskaksi raivoissaan. ja kuinka moni raivoissaan heittäytyy niin lapsekkaaksi että alkaa toisten tavaroita rikkoa.

Vierailija
4/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein hajottamani asia kotonaon varmaan olohuoneen kirjahyllyn lasikaapin ovi.

laseja on hajonnut useampi

peruutin kaupan parkkiksella toisen auton keulaan. Meidän aiutoon ei tullu melkeen jälkeäkään mut samaa ei voi sanoa siitä toisesta autosta.

viikon vanhan kännykän pudotin sementti lattialle jolloin näyttö meni pimeäksi (kännykkään ei tullu naarmuakaan,jolloin vein liikkeeseen jha sanoin kirkkain silmin et tästä men yht'äkkiä näyttö pimeäksi. Korjaus meni takuun piikkiin)

digikameran hajotin kun laitoin muistikortin väärinpäin kameraan...

Aina saattuu ja tapahtuu kun meikäläinen on lähistöllä ... : 0 (

Vierailija
5/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan, kiljun, kiroilen, tai mökötän. Korkeintaan täräyttelen ovia kiinni, mutta tiedostaen kuinka kovaa voi täräyttää, että menee rikki.

Vierailija
6/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitä :D

Tahalleen ja raivospäissäni:

-Kaukosäätimen

-Lapsen muutaman lelun, kun olen ne viskannut vihaisena (hyi mua)

-Imetyspaidan (Revin riekaleiks, kun ei tuntunut se päällä imetys onnistuvan ollenkaan ;) )

-Seinään reiän (viskasin miehen kännykän seinään, kun se viskasi mun langattoman hiiren lattiaan. Fiksua! Hiiri hajosi, kännykkä ei)

Vahingossa/puolivahingossa:

-Pyykinpesukoneen (Suihkutin ajatuksissani vettä sen alle pestessäni kylpyhuoneen lattiaa ja se mokoma pesukone alkoi savuamaan. Oli jäänyt virrat päälle vahingossa. Meni onneksi takuuseen)

-Keittiön työtason leikkaamalla leipää paperipussin päällä ja ups! pussi hajosi ja veitsi naarmutti tasoa aikas pahasti.

-Matkarattiden kuomun kiinnityksen. Koitin irroittaa kankaita pesua varten ja nepparit hajos. Meni onneksi nekin takuuseen.

-Kahvipannun pestessäni. Kolahti lavuaarin reunaan ja meni halki.

Onhan noita ;)

Vierailija
7/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan rikkomatta mitään? Pidän itseäni aika rauhallisena ihmisenä, mutta silti olen raivoissani hajottanut vaikka kuinka paljon tavaraa.

No minä, ihan tavallinen, kylläkin tosi pitkäpinnainene nainen. Oon hajottanut ihan vaikka mitä, mutta johtuu siitä että oon vaan kämmi. Eli hupuloin astioita lattialle touhutessani tms. Kerran oon peruuttanut auton kyljen aidantolppaan naarmuille.

Koskaan ei oo ollut lähelläkään että oisin kiukuspäissäni rikkonut mitään.

Vierailija
8/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riitojen päätteeksi saatan rikkoa television tai onkun muun kalliin ostamani vehkeen. Tarkoituksena on ilmaista vaimolle (kohta ex) että minä ostin sen joten minä myös tuhoan sen.

Vaimoani raivostuttaa kun pistän paskaksi monien tuhansien arvoista tavaraa. Kodin elektroniikkaa, huonekaluja yms.

Teen sen ärsyttääkseni häntä. Minulla on rahaa ostaa uutta tilalle.

Vierailija
9/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riitojen päätteeksi saatan rikkoa television tai onkun muun kalliin ostamani vehkeen. Tarkoituksena on ilmaista vaimolle (kohta ex) että minä ostin sen joten minä myös tuhoan sen.

Vaimoani raivostuttaa kun pistän paskaksi monien tuhansien arvoista tavaraa. Kodin elektroniikkaa, huonekaluja yms.

Teen sen ärsyttääkseni häntä. Minulla on rahaa ostaa uutta tilalle.

Vierailija
10/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta auton kylkeen sain pitkän lommon kotipihalla peruuttaessa. Oli mies jättäny työautonsa liian lähelle. (Meni siis kaksi autoa samalla peruutuksella)

Tänään hajosi valokuvakehyksen lasi, kun sitä putsailin ja kehys putosi lattialle.

Jokusia astioitakin on lipsunut käsistä.

Vierailija
11/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naapuri oli jättänyt illalla peräkärrinsä juuri sopivasti tielle enkä huomannut sitä. takakontissa kiva lommo.

kerran lähdin kiireessä ajamaan ja auto osui peräkärriin. no etuvalo meni siinä.

kerran suutuin todenteolla ja viskasin kännykän. no sihti oli näköjään hyvä kun meni samalla ikkuna rikki.

tv:n tiputin kerran vahingossa kun pyyhin pölyjä.

rysähdin kerran sohvalle(mulla painoa52kg) ja sohva meni rikki.

no sattuuhan noita tekevälle..

Vierailija
12/51 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi innostuin siirtämään huonekaluja ja sain aikaan mojovan naarmun keskelle olkkarin parkettia. Sitten astioita on mennyt ja telkkarin tipautuin lattialle kun siivosin ja reiluin ottein siirsin pölyä metsästäessäni.

Vierailija
13/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime kuukausien saldoon kuuluvat mm. oman auton naarmutus (vahinko), yksi dvd-soitin (puolivahinko) sekä olohuoneen lampun himmentävä katkaisin (löin sen rikki raivarin kourissa). Vanhempia hajotuksia en nyt muista.

Vierailija
14/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, lisäksi hajotin vaatekaapin oven (painoin sen kiinni niin voimalla, että takana ollut lapsi onnistui potkaisemaan sen tuusan palasiksi). No, olihan se osittain myös lapsen vika ...

Vierailija
15/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina naurelee et kauankohan uusi teema-astiasto on ehjänä...en mä sitä :)

Vierailija
16/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa ja "vahingossa"

mm. taulutv ja läppäri. Muutamia astioita ja kahteen välioveen on tullut kolhuja jne.

Suutun todella harvoin mutta kun tahallaan ärsytetään ja ärsytetään niin..

Vierailija
17/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajoin kesällä traktorin ojaan. Ja vaikka traktori oli iso, niin kyllä oli ojakin. Piti sitten tilata kaivuri nostamaan se ylös...

Vierailija
18/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pissatti. Olen myöskin vahingossa riuhtassut saunan oven irti saranoiltaan. Tavallaan olen ylpeä jokaisesta tuhotyöstäni.

T: punkkari äiti

Vierailija
19/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, siellä oli upouusi työläppäri jonka näyttö meni pirstaleiksi. vitutti ja hävetti.

Vierailija
20/51 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, siellä oli upouusi työläppäri jonka näyttö meni pirstaleiksi. vitutti ja hävetti.

Olen ylpeä sinusta!

T: punkkari äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi