Farkkuleggingsit
Minkä ikäisellä ne näyttävät tyhmiltä, vai riippuuko se vain omasta vartalosta? Pitääkö niiden kanssa käyttää aina pitkää, takapuolen peittävää yläosaa, niin kuin kaikki näyttävät tekevän, ja miksi näin?
Kommentit (18)
Nehän on ihan kivat muiden vaatteiden alla kovilla pakkasilla. Mutta eihän niitä näkyville jätetä herran jestas!!
että tuppaavat valumaan. Monilta ystäviltäni olen kysellyt, ja heillä sama kokemus. Mutta riippuu vähän tregginsseistä voiko pitää esillä ilman pitkää paitaa tai tunikaa. Jos on takataskut ja ehkä vielä etutaskutikkaukset eli mukataskut voi pitää lyhyemmälläkin paidalla, muuten kannattaa peittää hanuri. Ite pidän niitä myös mekkojen kanssa näin talvella. Ainut vika tosiaan kun valuvat.
pakkasillakin. kauhean näköistä, ihan varmasti ovat kylmissään.
Kyllä pitää olla sirot koivet ja pitkät. Ei sitten paitaa polviin ja saapikkaita, jos on persjalkainen.
Kyllä pitää olla sirot koivet ja pitkät. Ei sitten paitaa polviin ja saapikkaita, jos on persjalkainen.
Itse en ole mikään lihava, mutta mulla on todella vahvat pohkeet,mahtaisin olla näky noissa leggareissa:D No onneksi en tykkääkään tuollaisista, vertaa pillifarkut.
Kuminauha antaa kivasti kasvunvaraa vauvamahalle. Pidän niitä pitkien paitojen ja neuletakkien kanssa.
lyhyelle (ja lyhytjalkaiselle) ja hoikalle nuo ei käy?
Sopii mukavasti jonkun värikkään tunikamallisen mekon kanssa ja on kivemmat päällä kuin kovat farkut nyt kun näillä keleillä puetaan villahaalarikin toppahaalarin alle.
Itselleni en ostaisi. En ole muutenkaan leggins-sukupolvea.
lyhyelle (ja lyhytjalkaiselle) ja hoikalle nuo ei käy?
ja käytät lyhyttä takkia tai paitaa sekä korkkareita. Haluat, että töpösi näyttävät mahdollisimman pitkiltä.
Ne tosiaan valuu mutta mä oon lisänny itse niihin tiukemman kuminauhan vyötäröön ja se auttaa. Mun mielestä näyttävät kamalilta lyhyen paidan kanssa, näitäkin näkee. Itse pidän saapikkaiden kanssa ja musta ne on kivat.
tunikan kanssa!lähes päivittäin! ottaako päähän, ottaako!?
tunikan kanssa!lähes päivittäin! ottaako päähän, ottaako!?
Pitkä paita tai tunika käy hyvin. Mulla ei ole hoikat jalat, vaan ihan normaalit, mutta pitkähköt kyllä. Hyvin käy. Tykkään siitä kun tuntuvat hyviltä jaloissa, eivät ahdista niinkuin jotkut farkut.
Jotkut näköjään vähän ulalla tässä ketjussa kun sanovat että pidetään housujen alla. Joo ei tosiaan mitään farkkulegginsseitä pidetä housujen alla. Ihan tavan legginssejä voi pitää housujen alla ns. trikoina/kalsareina, mutta voi pitää myös tunikoiden kanssa.
jotkut tavalliset farkut. Usein näkee huonon mallisia farkkuja. Farkkulegginsseissä on aina se sama ja hyvä malli.
leggarit h&mn kokoa M ja mietin kyllä että kehtaanko pitää vai en :(
Ne on vain ja ainoastaan mauttomat ja järkyttävät. Ihan sama, kuinka pitkät ja sirot koivet käyttäjällä on.
voit pitää lyhyttä paitaa. Jos ei, niin peitä pitkällä paidalla/tunikalla.