Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö töihin jos lämpöä olisi 37,1 ja olo nuhainen, hieman väsynyt?

Vierailija
07.02.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauti paranee nopeammin jos parantelee rauhassa kotona. Niin...ja etkä tartuta muita....

Vierailija
2/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä oon tyhmä, tunnen syyllisyyttä kotiin jäämisestä silloinkin kun olen 'puolikuollut'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt niiiin paljon poissa lasten sairauksien takia, etten kehtaa ihan pikkupöpön vuoksi olla jos itselle iskee. Olisin kyllä, jos lapsi olisi samassa kunnossa.

Minulla on kevyt istumatyö.

Vierailija
4/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voi joka nuhan kanssa olla kotona.

Vierailija
5/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin sit kesken päivän työterveydessä hakemassa saikkua, jos tuntuisi siltä.

Vierailija
6/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole töissä....en todellakaan kaipaa mitään tauteja.

Edesvastuutonta toimintaa...

Taidatte olla samoja jotka roudaatte lapsenne hoitoon samassa kunnossa... järkyttävää katsottavaa

t.2 joka ei menis töihin

Vierailija
7/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään sit sunkin työt. Milloin lapsella vähän nenä vuotaa ja milloin on itsellä vähän niska jumissa... =/

Vierailija
8/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa säkään et varmaan poissa ole? Ja piiiitkän nuhan takia ei myöskään voi olla esim. kuukautta poissa. Väkisin niitä pöpöjä ympärillä liikkuu, et voi elää steriilissä maailmassa.

Vierailija
9/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän että sitten joku työkaverini joutuisi tulemaan vapaapäivältään tuuraamaan minua. Olen pois vaan, kun on ihan pakko eikä pystyssä pysy. En vie lastani kipeänä hoitoon, vaan mummi hoitaa sitten lapsen terveeksi asti.

Vierailija
10/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raja olla pois on 37.0.

Sen yli on epäterveellistä mennä.

Älä mene tartuttamaan

Vierailija
11/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuhan vuoksi jää kotiin. 37,5 on ihan virallisestikin se raja, jonka jäkeen on vasta kuumetta. Sitä ennen vain pientä lämmönnousua. Naisilla voi tuo 37,1 olla esim. kuukautiskierron vaiheenkin vuoksi.

Vierailija
12/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin buranan mukaan jos olo huononisi, mutta tuosta en sitä edes vielä söisi.

Vierailija
13/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pomo kattoo sen verran pahalla silmällä sijaisia, jotka ovat poissa, vaikka pää olisi katkihalkipoikkipinossa.

Vierailija
14/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa huviksenne lämpöjä aamuin illoin esim. kuukauden ajan. Menee aika usein päälle 37 eikä siis ole todellakaan mikään peruste olla pois töistä. Muutenhan sitä sais olla pois melkein joka viikko. Nuha ja pieni väsymys + tuollainen lämpö ei ole todellista sairastamista. Jos on todella paha flunssa tai todella väsynyt + tuollainen lämpö, on se aivan eri asia.

Kysyn vielä ap, mittasitko kainalosta, suusta vai korvamittarilla? Itellä on korvamittarilla aina yli 37 astetta lämpö.

Vierailija
15/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olleet tosi terveenä, itsellä oli syksyllä sitkeä kuukauden kestänyt kova nuha, ei päivääkään kuumetta silti. Tai no en sitä kyllä jatkuvasti enää loppuvaiheessa mitannut mutta enivei.En ollut poissa vaikka välillä tuntui et olen halkipoikkirikkiväsynyt ja lisäksi sain sydänoireita (rytmihäiriöt), koska en ollut terve kuitenkaan ja painoin normaaliin tapaan muutoinkin kuormittavassa elämänvaiheessa. No nyt on sitten taas nuha tullut. Kova sellainen, mutta tuttuun tapaan ei kuumetta. Minulle sitä ei vaan jostain syystä näytä yleensä tulevan. Normilämpökin on 35 ja 36 välillä kyllä. Vähän päälle 37 tuntuu minusta jo taudilta, mutta syyllisyyteen taipuvaisena ja tunnollisena en siis taivu yleensä taudeille. Nyt mietin kyllä silti, että jos päivän lepäisi niin estyisikö taudin pitkittyminen. Olen ajatellut kokeilla ja olla huomisen pois.

Vierailija
16/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tietysti menen töihin. Mulla ainakin iltaisin tuo on aivan normaali lämpö.

Vierailija
17/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyessä istumatyössä varmasti voi olla töissä, mutta entäs raskaassa ruumiillisessa työssä? Sellaisessa jossa pitää koko ajan jaksaa liikkua, nostella jne. Samoin tuntuu että onko vaikka keskostenhoitakan hyvä mennä tuossa kunnossa vauvoja hoitamaan?

Vierailija
18/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis ollut yövuoro, se on tarpeeksi raskasta ihan terveenäkin, saati sitten flunssaisena. Aamuvuoroon olisin mennyt.

Vierailija
19/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilämpö mulla joku 36,5. Olisin tosi väsynyt ja huonovointinen, jos nousee lähelle 37.

Jos teillä jollain on normaalilämpö 37, niin ei se tarkoita että kaikilla muillakin on niin.

Vierailija
20/23 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin flunssainen olo, jäisin kotiin.

Normaali lämpöni on lähellä 36, jopa sen alle, joten mulle 37 on ihan oikeasti kuumetta. Mulla on tosin krooninen sairaus, joka tuo haastetta jokaiseen työpäivään, joten tätä nykyä kynnys kotiin jäämiseen on aika matalalla.