Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMALAN HUONO OLO!

Vierailija
07.02.2010 |

Olen raskaana enkä pysty tekemään mitään, kun on koko ajan niin järkyttävän huono olo. Pelottaa taas huominen, kuinka pärjään töissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaan näin: menkää hyvät ihmiset lääkäriin ja hakekaa joko sairaslomaa tai lääkettä!

Vierailija
2/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkalla ja kollega kahden viikon lepolomalla!

sinnittelen toisen lapsen ja töiden kanssa, mutta välillä kyl valuu kyyneleet, kun tuntuu ettei millään jaksa!

Toivottavasti 12 viikko tuo helpotuksen.

Oon nyt jo ihan loppu.

Olen raskaana enkä pysty tekemään mitään, kun on koko ajan niin järkyttävän huono olo. Pelottaa taas huominen, kuinka pärjään töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun huomenna muutaman huoltajuusistunnon etc. ja jos jäisin pois niin monen muun ihmisen elämän vaikeutuisi huomattavasti.

kun vastaan näin: menkää hyvät ihmiset lääkäriin ja hakekaa joko sairaslomaa tai lääkettä!

Vierailija
4/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun huomenna muutaman huoltajuusistunnon etc. ja jos jäisin pois niin monen muun ihmisen elämän vaikeutuisi huomattavasti.

lääkettä ei voi syödä? Ja omasta voinnista viis, kunhan työnanataja on tyytyväinen? Onnea vaan.

Vierailija
5/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vielä odottelen, josko nämä viimeiset äklö-olot joskus helpottaisivat. Pahin väsymys onneksi jo meni, vaikka toki vielä uni maittaa.

Eipä olla mun freelancer-töistä saikulla, jos ei halua koko palkkaa menettää. Eikä olla saikulla yliopisto-opinnoistanikaan, jos haluaa jotenkin mukana pysyä. Rankkaa on ollut, kun mulla on näiden lisäksi ollut 3 muuta tautia ja pari antibioottikuuria juuri pahimpina aikoina.

t: rv12+4

Vierailija
6/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat on ihan pakko tehdä, mutta onneksi töissä kuitenkin joustetaan. Huomenna mun on pakko kuitenkin mennä edes muutamaksi tunniksi, vaikka kuinka kuvottaisi.

ap

ps. nyt on jo parempi olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme