Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minne miehet lähtevät, kun lähtevät ryyppyreissuilleen ja viipyvät monta päivää?

Vierailija
07.02.2010 |

missä siis majailevat tuon ajan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tunne ketään tuollaista.

Vierailija
2/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppokavereidensa luo ja baariin tosiaan! PRKL! Oma mies otti ja lähti eilen, kehitti ensin riidan tyhjästä. Nyt ei vastaa puhelimeen. Itse kolmen lapsen kanssa kotona ilman ruokaa. Kauppaan en pääse, kun kaksi kuumeessa. VITTU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne sen luokan miehiä. Enkä kyllä välitä tunteakaan. Enkä ymmärrä miten joku sellaista kattelee

Vierailija
4/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun konsuli soitti että josko lunastaisin mieheni takaisin Suomeen. Hän oli ryyppyreissuillaan porukasssa, jota tällainen elämä miellytti.

Vaimo ja lapset kotona, ei rahaa ruokaan jne.

En siis edes voinut lunastaa mutta vaikka olisi varaa ollut hänen paluumatkaansa, niin en olisi...

Myös Mäntymotelli oli sellainen paikka josta tilasivat porukalla saunan ja menivät...päivä-kaksi yleensä kesti.

Viimeien reissu avioliitossa, kun hän oli taas jossain hotellissa josta kävin miestäni hakemassa lähes vastasyntyneen kanssa tippa silmässä. Mies ei lähtenyt mukaani, muutenkin eroaikeissa jo pidemmän aikaa olin, joten seuraava arkipäivä ja minä laitoin eron vireille. Ei mies lupauksistaan huolimatta ollut muuttunut, joten sai jatkaa reissujaan, minä en ollut odottamassa tai lunastamassa.

Koskaan en ole katunut eroani, sitä kyllä että kaksi vuotta uskoin hänen lupauksiinsa ja kun välillä osasi olla niin..

Vierailija
5/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on joskus kavereillaan, joskus jollain mökillä, joskus hotellissa kaverinsa? kanssa, kerran soitti Tallinnan-laivalta jne. Ei enää juurikaan kiinnosta, missä se milloinkin luuhaa. Nyt ei tosin ole puoleen vuoteen ollut ryyppyreissuilla, mutta saa nähdä, miten käy, kun kesä tulee.

Vierailija
6/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaltani en suvaitsisi moista käytöstä, eihän hänkään minulta. Ei kuulosta aikuiselta, vastuulliselta ihmiseltä.

Vierailija
7/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivatte esiin ja vielä menette sitoutumaan niihin!!! Itse en tunne yhtä ainutta tuollaista vastuutunta idioottia. En nykyisissä eikä entisissä kaveripiireissä ole sellaisia ollut. Ja jos olisi, juoksisin KOVAA.

Vierailija
8/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivat lauantaina, piti tulla sunnuntaina iltapäivällä kotiin. Soitin illalla kahdeksan aikoihin, oli baarissa ja hyvässä humalassa. Sanoi tulevansa sen tuopin jälkeen kotiin. No, soitin sitten uudestaan kahdelta yöllä, ja puolent unnin päästä mies tuli taksilla kotiin (oli ollut baarissa 8 km päässä).

Aikaa episodista on vuosia, ja tämä on ainoa ryyppyreissu jonka tehnyt, ja anteeksikin olen antanut jo kauan sitten. Oltiin silloin parikymppisiä opiskelijoita eikä ollut lapsia, ja mulle parin päivän polttarit olisivat olleet ihan ok muuten, mutta tuollainen "tulen silloin ja silloin" lupailu ja sitten ei tulekaan raivostutti.

Vierailija
9/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee korjaamaan autoa ja tulee takasin neljän päivän päästä. Aikoinaan ihmettelin miten se nainen jaksaa ja yritin jopa puhua sille järkeä, mutta mitäpä se vaikutti. Sain ite haukut niskaan. Ovat edelleen yhdessä ties kymmenen vuoden jälkeenki, mutta miehen meno ei juurikaan ole muuttunut.

Eksäni kanssa suhteemme alkoi rakoilla heti pahasti kun palasi yhdeltä ryyppyreissultaan aamulla seitsemän aikaan ja sitä ennen en ollut saanut häneen mitään yhteyttä. Koskaan en mitään selkeää selitystä saanut missä oli yönsä viettänyt. Kaksi kuukautta tämän jälkeen erosimme.

Itse en siis tuomoista katselisi nykyisinkään. Jos kerran menee tuomosen reissun tekemään, niin toista ei kestä tulla. Muuten kyllä saa kavereidensa kanssa mennä ja kulkea baareissa yms. Mutta minun pitää voida luottaa että reissulta kotiudutaan silloin kun sieltä kuuluu kotiutua. Mieheni tosin on öitäkin kavereidensa kanssa reissuissa, mutta tiedän että hän palaa seuraavana päivänä kotiin niin kuin on sovittu.

Vierailija
10/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku menee perustamaan perheen tuollaisen tyypin kanssa?? Tuskin muuttaa tapojaan vaikka lapsia olisikin....

Vierailija
11/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noita mammoja, jotka odottavat ukkoaan ryyppyreissulta nälkäisten lasten kanssa, en ymmärrä. Itse en katselisi hetkeäkään.

Vierailija
12/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran tuollaisen voin antaa ja annoinkin anteeksi, ja kyllä ymmärrän että etenkin nuorena voi joskus mennä innokkalla yli. Tavaksi tulemista en olisi katsellut.

-polttarileski

mutta noita mammoja, jotka odottavat ukkoaan ryyppyreissulta nälkäisten lasten kanssa, en ymmärrä. Itse en katselisi hetkeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän