Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn nyt miehiltä tällaisen kysymyksen:

Vierailija
06.02.2010 |

Olen 173cm/65kg kauniskasvoinen nainen. Pehmeyttä löytyy ja muotoja. Ajattelin laihduttaa itseni alle 60-kiloiseksi, koska hoikka nainenhan on aina kauniimpi? Vastatkaa rehellisesti, kannattaako.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.Muhkeat muodot ainakin minua kiihottaa.Luu ja nahka ei kiihota.

Vierailija
2/15 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannata laihduttaa, vaan hankkia lihasta ja samalla kestävyyskuntoa. Lihasta hankkimalla saat kiinteyttä, joka niin monilta "hoikilta" naisilta puuttuu. Tällaiset ovat ns. laihoja läskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies tykkää urheilullisista naisista, kuten vaikka jääprinsessa Kiira Korpi. Ei ole luuta ja nahkaa, vaan kuuma pakkaus. Muhkeus tarkoittaa poikkeuksetta läskiä. Naisellista pehmeyttä saa olla olemuksessa, mutta että läskiä?

Ei kannata.Muhkeat muodot ainakin minua kiihottaa.Luu ja nahka ei kiihota.

Vierailija
4/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla et liene erityisen pullea. Ja kuten jo tästä keskustelusta käy ilmi, monet ovat miesten näkemykset naiskauneudesta.

Tässä tulee minun kantani: jos tuo muutaman kilon pudotus näkyy jossakin niin ehkä se kannattaa. Toisaalta, jos laihdutushanke on sitä että joka suupalasta pitää niuhottaa, niin anna olla. Muutama kilo ei paljon hetkauta, eikä se ainakaan korvaa ruokanirsoilun vaivaa. Jos saat itsestäsi hoikemman mutinoitta ja kohtuullisilla elämäntavan muutoksilla, niin se kai on hyvä - jos ei vallan riisitautiseksi ala.

Muutekseen: Kiira Korpi on teini-ikäinen (tai suunnilleen) urheilijatyttö, kaunis kyllä, mutta ei ehken ihan aikuisen naisen mallia...

Vierailija
5/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon ilmoittamaasi pituuteen nähden olet ihan ok. Laihtumalla muutut kapoisaksi ja naiselliset muotosi häviävät. Itse asiassa voisit olla 5 kg mukavmpil Jos muut puhuu muuta, niin se on hömppää.

t:;K44

Vierailija
6/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannata laihduttaa, vaan hankkia lihasta ja samalla kestävyyskuntoa. Lihasta hankkimalla saat kiinteyttä, joka niin monilta "hoikilta" naisilta puuttuu. Tällaiset ovat ns. laihoja läskejä.

eli jos on lihasta ja mitat ovat esim. 70/174 voi näyttää vastaavalta kuin normaali (lihakseton) 60 kg/174 eli minun mielestä noilla kiloilla mitä sä esitit ei voi kovin paljoa edes lihasta olla (tai sitten rasva % on kuin jollain bodarilla).

Vierailija
7/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/477/477125/bjorgenX858_115863…

eli hän on pitkä 168 ja painaa 64 kg. eli tuosta voi päätellä, että lihas painaa. Tosi kivat palat muuten vatsoissa :)

Vierailija
8/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/477/477125/bjorgenX858_115863…" alt="http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/477/477125/bjorgenX858_115863…">http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/477/477125/bjorgenX858_115863…;

eli hän on pitkä 168 ja painaa 64 kg. eli tuosta voi päätellä, että lihas painaa. Tosi kivat palat muuten vatsoissa :)

stana miten ruma ämmä. ehdoton stondiksen tiputtaja.

Vierailija
9/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on 174/62 ja aika löllyvää ja löysää on, koska lihaksia ei juurikaan ole. Ei ole ilo silmälle, mutta minkäs teet. Kaikki lähtee ihmisestä itsestään. Kuntoilua, aerobista ja anaerobista sopivassa suhteessa, niin kiinteytyminen tapahtuu ja paino voi jopa nousta. Peili on hyödyllisempi kuin puntari. Olen lopen kyllästynyt siihen, että vaimoni kehuu, kuinka vähän puntari näyttää. En vain jaksa enää huomautella, että BMI ei kerro rasvan ja lihasten suhteesta yhtään mitään, huoh.

ja tiedät kai, että lihas painaa

eli jos on lihasta ja mitat ovat esim. 70/174 voi näyttää vastaavalta kuin normaali (lihakseton) 60 kg/174 eli minun mielestä noilla kiloilla mitä sä esitit ei voi kovin paljoa edes lihasta olla (tai sitten rasva % on kuin jollain bodarilla).

Vierailija
10/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan älykääpiö tämän on kirjoittanut - jos siis alat treenata lihaksia, niin ensiksi olisi laihdutettava tuohon 49 kiloon ja sitten alettava treenata - sillä lihas painaa enemmän kuin pehmeä liha....

Mutta minun mieleipiteeni on: olet nainen parhaimmillaan - älä turhaan laihduta äläkä treenaa itsestäsi miesmäistä.

Vierailija
11/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä laihduta.

t. Mies 40vee ja tietää mistä puhuu (so 30 vuoden ja riittävän ison kaveripiirin äänellä)

Vierailija
12/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattomaksi ravinto/kuntoasiantuntijaksi.

Kun lihasmassaa kasvatetaan, rasvan palaminen tehostuu, koska isompi lihasmassa kuluttaa enemmän energiaa myös levossa. Tällä tavoin läskin voi muuttaa lihaksiksi painon tippumatta.

Tämähän on varsin ihanteellista. Jos laihoilta läskeiltä otettaisiin se kehoa peittävä rasva suurelta osin pois, moni hämmästyisi, millainen anorektikko alta paljastuisi.

Miesmäistä ei naisesta helpolla saa ilman hormoneja. Itse asiassa se on HELVETIN VAIKEAA. Tiedätköhän yhtään mistä puhut? Naisilla rasvaa nyt vain sattuu olemaan enemmän, ei siitä niin vain pääse eroon. Ikäänkuin vahingossa, ei todellakaan.

Jos kohtaat erityisen naisellisen naisen, hänellä on luultavasti muita naisia parempi lihaksisto, mikä näkyy ryhdikkyytenä ja kiinteytenä.

Kukahan älykääpiö tämän on kirjoittanut - jos siis alat treenata lihaksia, niin ensiksi olisi laihdutettava tuohon 49 kiloon ja sitten alettava treenata - sillä lihas painaa enemmän kuin pehmeä liha....

Mutta minun mieleipiteeni on: olet nainen parhaimmillaan - älä turhaan laihduta äläkä treenaa itsestäsi miesmäistä.

Vierailija
13/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuinen nainen siis jo. Peppua ja tissiä on juuri sopivassa suhteessa ja hyvässä paketissa.

Jos ette muista, niin tässä vähän muistin virkistykseksi:

Ice Princess

Hyvin editoitu pätkä muuten!

Muutekseen: Kiira Korpi on teini-ikäinen (tai suunnilleen) urheilijatyttö, kaunis kyllä, mutta ei ehken ihan aikuisen naisen mallia...

Vierailija
14/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihoilta läskeiltä otettaisiin se kehoa peittävä rasva suurelta osin pois, moni hämmästyisi, millainen anorektikko alta paljastuisi.

No, eikös me kaikki olla anorektikon näköisiä, jos otetaan kehoa peittävä rasva pois? :D

Vierailija
15/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, että kokonaan, vaan suurelta osin.

Katsopa vaikka kiira korpea tai yleisurheilijanaisia. heillä on rasva pois suurelta osin, mutta heillä onkin lihasta, jota laihoilla läskeillä ei ole. Yksinkertaista.

No, eikös me kaikki olla anorektikon näköisiä, jos otetaan kehoa peittävä rasva pois? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi