Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko hiusten pidennys maksaa?
Kommentit (3)
Mulla pidennys (50cm) maksaa töineen pidennysliikkeessä jossa käyn 280euroa, on aitoa remy-hiusta ja ollut 3vuotta samaa tavaraa päässä.
Huolto maksaa 80-100e.
Samoja hiuksia pystyy käyttämään noin 2-3 kertaa, yli noin 9-10kuukautta. Tietty jos on huonoa hiusta tai kuitua päässään, niin ei tietty pysty pitämään kuin kerran.
Ennen ompelupidennyksiä mulla oli sinetit, mutta oli turhan rasittavat omille hiuksille, toisin kuin nämä ompelut.
Ne sinetit maksoivat muistaakseni 350e?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keskimäärin n. 400 euroa kannattaa varautua maksamaan. Liian vähällä määrällä tukkaa et saa kuin hiiren hännän.
Alue: Aihe vapaa
eli haluaako oikeaa hiusta vai tyytyykö tekokarvaan. Tekniikka millä tehdään ja kuinka pitkät haluaa. Kerran kysyin ihan huvikseni vakikampaajaltani, niin sanoi noin 20 cm pidennyksen ( mulla on olkapäille yltävät hiukset tulis) ei aidolla hiuksella maksais n. 800-1000 euroa. Huoltaa pitää kolmen kuukauden välein, mutta tuo huollon hinta jäi kysymättä. Luulin, että hiukset olisivat pysyneet pidempään hyvänä, mutta 3 kk:sta en noin paljoa lähtenyt maksamaan. Kampaamoalanoppilaitokset tekevät paljon halvemmalla.