Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä läheltä-piti tilanteita teille on sattunut laten kanssa?

Vierailija
13.01.2009 |

Olin kerran olkkarissa ja juttelin sohvalla kaverin kanssa. Huoneessa oli hälinää kun neljä pientä lasta touhusi ympärillä.

Yht'äkkiä kaverini säikähti ja nappasi kaksivuotiaani syliin.

lapseni oli kietonut verhokaihtimen narun kaulaansa ja keikkui sohvan reunalla.

Itse näin tapahtumahetkellä lapsen vain sivusilmällä enkä huomannut narun kaulaan kietomista.

Toinen kerta kun säikähdin tapahtui eräänä aamuna kun menin herättämään parivuotiastani.

Hän oli ilmeisesti illalla napannut alakerrasta yöpaidan hihan alle piiloon ranteen ympärille tiukan hiuslenksun joka oli yön aikana saanut käden turpoamaan kaksinkertaiseksi.

Käsi muistutti kumikäsinettä joka on puhallettu täyteen ilmaa.

Irrotin säikähtäneenä lenksun ja lähdin lapsen kanssa sovitulle ajalle neuvolaan. Terkka tutki käden ja sanoi että turvotus johtui onneksi vain nesteenkiertohäiriöistä.

Kuulin vasta jälkikäteen että jos käden verenkierto ei olisi toiminut yöllä niin sen verisuoniin olisi saattanut muodostua hyytymiä jotka olisivat voineet aiheuttaa halvauksen kun poistin lenksun.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin vanhempi lapsista oli 3 -v. olimme uimassa koko perhe ja mieheni istui rannalla, kuin itse pitelin 1-v. käsistä hänen uidessa. 3-v. karkasi kielloistani huolimatta syvemmälle, enkä päässyt itse avuksi. Samassa 3-v. upposi pinnan alle ja mieheni syöksyi rannalta ja otti lapsen vedestä. Aivan kamalaa. Useita kertoja käskin miestäni 3-v. luokse, sillä pelkäsin hänen puolestaan, kun kielsin monta kertaa menemästä syvemmälle. Mies vaan istui rannalla. Laiska kun on. Onneksi selvisimme pelkällä säikähdyksellä... Nyt ovat lapset vanhempia ja tämän jälkeen mieskin totisesti on ollut toisen lapsista kanssa vedessä, kuten itsekin. Kahden lasten kanssa ei kumpikaan meistä ole uimaan enää uskaltautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla