Miksi syötte lihaa?
Nyt kun Evirakin on tuonut julki, että lihatuotteita ei tarvita terveellisessä ruokavaliossa, mikä on syynä sille, että jatkat lihan syöntiä?
Kommentit (75)
ihminen on tarkoitettu vain kasvissyöjäksi, niin miksi ihminen on aina metsästänyt ja syönyt lihaa? Siksi kun ei ollut Eviraa?
Lista on loputon. Syön siksi lihaa, koska se kuuluu ihmisen ruokavalioon, on aina kuulunut. Se maistuu hyvälle ja siitä saa parhaimpia ruokia ja syöminen on nautinto. Lihan rasvainen maku tyydyttää nälän ja pekonin maku on sellainen, että sitä ei iduilla voi korvata. Lihan syöminen on kuin hyvää seksiä parhaimmillaan. Siihen tulee himo ja mikään ei voita rapeaksi paistetun pihvin tai riistan makua. Liha on pääruoka ja muut ovat lisäkettä.
Et edes kykene ymmärtämään, että miksi sinun tulisi pystyä luopumaan hedonsmistasi muiden hyväksi...
Lyön vaikka vetoa, että vaadit kuitenkin lapsiasi itsehillintään ja luopumiseen..miksi?
ellei olisi alkanut syödä kypsennettyä lihaa. Sen myötä aivojen koko alkoi kasvaa.
Evira voi minun puolestani painua samaan persläpeen kuin KTL D-vitamiinipihistelynsä ja margariininsa kanssa. Minä syön lihaa, neitysyöljyjä, voita, pähkinöitä, kalaa ja kasviksia.
ihminen on tarkoitettu vain kasvissyöjäksi, niin miksi ihminen on aina metsästänyt ja syönyt lihaa? Siksi kun ei ollut Eviraa?
Ja silloin kun teki, ei saanut tarvittavia ravintoaineita tarpeeksi..yms..
Pointti on se, että jengi syö lihaa muuten vaan. Ihan vaan itsekkäistä syistä:D
Ja se on todella lapsellista:)
Mikä se muiden hyvä kongreettisesti on? Nautin lihan mausta, pekoni kruunaa spagetin ja tulinen chilikastike ei olisi mitään ilman kanan koipia. Kulinaristista keittiötä ei ole kehitetty Ranskassa kasvisten ympärille.
aika paljon muutakin itsekkäistä syistä.
Eihän teillä ole lapsia? Se jos mikä on itsekästä ja TURHAA kuormittaa tätä palloa edes yhdellä lapsella!
Pointti on se, että jengi syö lihaa muuten vaan. Ihan vaan itsekkäistä syistä:D
Ja se on todella lapsellista:)
söisit jos suomessa tai länsimaissa ei ollenkaan tuotettaisi lihaa ja kaupan hyllyt olisivat tyhjänä tuontiruuasta esim. soijasta koska ne soijat menisivät sellaisten ihmisten suihin joiden kotimaassa ne kasvaa?
ituja, hedelmiä, tonnikalaa, kahvia, teetä jne. jne. itsekkäistä syistä.
"Miksi minun pitäisi luopua lihan syönnistä muiden hyväksi?"
"Mikä se muiden hyvä kongreettisesti on? Nautin lihan mausta, pekoni kruunaa spagetin ja tulinen chilikastike ei olisi mitään ilman kanan koipia. Kulinaristista keittiötä ei ole kehitetty Ranskassa kasvisten ympärille".
Oletko lapsi kun et sitä ymmärrä?
Et siis todella ymmärrä?
Onko sinulla lapsia? Ymmärrätkö, että heidänkin tulee luopua jostakin toiminnasta/teoista muiden hyväksi?
Jos et tuota ymmärrä, niin lastesi elämästä tulee hyvin vaikeata.
Ehkäpä hekään eivät opi kirjoittamaan edes yksinkertaisimpia sanoja oikein..:((
Mikä se muiden hyvä kongreettisesti on? Nautin lihan mausta, pekoni kruunaa spagetin ja tulinen chilikastike ei olisi mitään ilman kanan koipia. Kulinaristista keittiötä ei ole kehitetty Ranskassa kasvisten ympärille.
teille kasvisyöjille jos tuotatte itse omat ruokanne. Meillä kun tuotetaan itse perheemme kuluttamat naudanlihat ja maidot. Ei olla tuontiruuan varassa jos tiukka paikka maailmanmenossa tulee.
Mitä jäisi siis jäljelle?
Söisin varmastikin perunaa, papuja, hamppua yms. Kuten kaikki muutkin, mikäli muuta ei olisi tarjolla...
söisit jos suomessa tai länsimaissa ei ollenkaan tuotettaisi lihaa ja kaupan hyllyt olisivat tyhjänä tuontiruuasta esim. soijasta koska ne soijat menisivät sellaisten ihmisten suihin joiden kotimaassa ne kasvaa?
minä taas käyn mielummin vieraissa kuin söisin lihaa
Minä taas nautin kaltaistesi kiusaamisesta: pidän lihasta, matkustelen usein ulkomaille, omistan sekä ison maastoauton että urheiluauton -viritettyjä molemmat asun viherpiipertäjien standardeilla jättimäisessä talossa ym ym...
Arvaas mitä meillä on illalliseksi? Aivan oikein -lihaa!
:D Noloa, että paljastat sen..
Sitä on huomennakin, erilaista tosin.
Uijjui! Löytyi hippi joka ei pidä minusta... saankohan nyt ensi yönä nukuttuakaan?
Tänään on ruokalistalla possunleikettä ja huomenna paahtopaistia. Lisukkeena perunaa ja kasviksia. Hmm... tänään voi olla riisiä tai pastaakin. Saa nähdä.
"Miksi minun pitäisi luopua lihan syönnistä muiden hyväksi?"
"Mikä se muiden hyvä kongreettisesti on? Nautin lihan mausta, pekoni kruunaa spagetin ja tulinen chilikastike ei olisi mitään ilman kanan koipia. Kulinaristista keittiötä ei ole kehitetty Ranskassa kasvisten ympärille".
Oletko lapsi kun et sitä ymmärrä?
Et siis todella ymmärrä?
Onko sinulla lapsia? Ymmärrätkö, että heidänkin tulee luopua jostakin toiminnasta/teoista muiden hyväksi?
Jos et tuota ymmärrä, niin lastesi elämästä tulee hyvin vaikeata. hkäpä hekään eivät opi kirjoittamaan edes yksinkertaisimpia sanoja oikein..:((
Kerrotko miten muiden elämä paranee, puhun ihmisistä, jos en minä ja lapseni syö lihaa? Osaatko vastata ihan kongreettisesti? En usko, että heidän äidinkieli menee huonommin jos syövät nakkia välillä;-)
ei kuitenkaan kaikkien. Minua ei haittaa tippaakaan turkkia käyttävät ihmiset. Tyylinsä sekin.
Eläimet ovat eläimiä, ihmiset ihmisiä.
Ps. Olen syönyt koiraa, kengurua ja minulla on norsunluupatsas kodissani. :)