Lue keskustelun säännöt.
Ulkomaan työmatkat ja strippibaarit?(ov)
06.02.2010 |
Hyväksyisitkö tai hyväksytkö mieheltäsi yhdistää nämä kaksi asiaa? Jos hyväksyt, niin miksi? Jos et, niin miksi et?
Entä uskoisitko oman asemasi vaikuttavan asiaan suhtautumiseen? Onko teillä kotona tasavertainen suhde?
Kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle on ihan sama, meneekö niihin, mutta kenties suhtaudun asiaan näin siksi, että tiedän, mitä mieheni on niistä mieltä. Mun mieheni ei koe strippibaareja mitenkään käymisen arvoisina, ei koti- eikä ulkomailla. Niihin liittyy rikollisuutta ja hyväksikäyttöä, joita hän ei halua tukea. Sanoi näin itse. Ei myöskään ymmärrä joidenkin miesten intoa mennä niihin äijäilemään.
Mitä itseeni tulee, niin olen sitä mieltä, että jollei mies saa kotona katsoa kaunista naista, voi tulla tarve mennä muualle niitä ihastelemaan. Sama pätee rouvaankin. Mua ei tosin Hunksit innosta.
Meillä on tasavertainen suhde, jossa puhutaan ja pussataan. Aina asiasta kuin asiasta on voitu jutella. En sido miestäni, eikä hänkään minua. Silti ollaan toisillemme uskollisia ja tiedetään, mistä toinen voi loukkaantua.