masentaa
en kestä enää elää yksin. kaikki ystäväni ovat parisuhteessa. minä en. pahinta on se, että exäni saa elää vapaata elämää ja pitää monia tyttäystäviä. Minä olen petetty ja inhottu lasten äiti. Käyn töissä, hoidan kaikki lasten asiat, myös taloudellisesti. Sattuu niin saatanan paljon se että mut hylättiin. Ja just se että ensin valehdeltiin, petettiin ja jätettiin...
en meinaa toipua. en millään.
Onko muita samassa tilnateessa? koska alkaa helpottaa? erosta meilä jo VUOSIA ja yhä olen YKSIN!!!!
Kommentit (3)
odotin silloin kolmatta lastamme...mies oli pitänyt tosiaan vuosia salarakkaita jne. Ihan hirveää. No nyt vaan eteenpäin. En tajuu kyllä miten tollasia "miehiä" voikin olla.Mä kans sairastuin pahaan masennukseen tuosta systä, nyt oneks lääkkeet minimissä, mutta yhä oon rikki.
ap
ja joutuvat kärsimään. Niillä eivät taidot ja selkäranka riitä ihmismäiseen elämään, ja se kostautuu heille itselleenkin, vaikka he matkan varrella tekevät pahaa muille. Ex-poikaystäväni oli henkisesti väkivaltainen friikki ja on saanut maksaa kusipäisyydestään, ja epäilemättä saa maksaa siitä vielä paljon lisää.
Ei ihan sama tilanne ollu itsellä, mut kun oli raskaana, valehdeltiin, petettiin ja jätettiin ja eksä vielä eli kaksoiselämää tytön ekan elinvuoden, halus muka mut tkas mut oli toisessa suhteessa ja sille naiselle tarinoi minusta vaikka mitä keksittyjä hirveyksiä. Sairastuin masennukseen ja olin tosi katkera, nyt kun tyttö 4,5v, alkanut helpottamaan. En osaa muuta sanoa kuin että tsemppia ja muista että ansaitset parempaa kuin tuollaisen "miehen"!!!