Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkittekö lapsenne ristiäisissä? Minua jännittää taas huomeinen

Vierailija
06.02.2010 |

kun pelkään että vollotan ihan hulluna. En tiedä johtuuko näistä hormoneista vai mistä, että liikuntun aina ihan älyttömästi ja olen kuin vesiputous. Kiusallista :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin niin, että tunteet tulevat pintaan kuin ettei mikään tunnu missään. Toisia itkettää, toisia hymyilyttää.

Onnellista ristiäispäivää!

Vierailija
2/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tirautettua ;)

Mulle tulee kyynel silmään jo virsistä, oli ne sitten missä tilaisuudessa tahansa laulettuja... Oman lapsen ristiäset oli niin koskettava juhöa että itkeskelin pitkin seremoniaa. Välillä yritin katsoa ulos ohi huristelevia autoja etten ihan ryöppynä vollota. Mieltä herkisti jo sekin että päätimme kastaa lapsen edesmenneen isäni mukaan ja sen nimen kuuleminen aukas hanat sitte jo aika monelta muultakin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutenkin sellainen, että liikutun helposti kaikesta. Välillä on tosi ärsyttävää, kun mä vetistelen jossain tilanteessa, missä kaikki muut on ihan cool.

Mutta onhan nuo ristiäiset niin herkkä tilaisuus:)

Mukavaa ristiäispäivää teille :)

Vierailija
4/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutenkin sellainen, että liikutun helposti kaikesta. Välillä on tosi ärsyttävää, kun mä vetistelen jossain tilanteessa, missä kaikki muut on ihan cool.

Mutta onhan nuo ristiäiset niin herkkä tilaisuus:)

Mukavaa ristiäispäivää teille :)

Vierailija
5/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti pärjäsin koko kastejuhlan, melkein. Lopussa sitten ryöpsähti, ja aloin itkeä oikein hartiat tutisten. Se taisi olla loppuvirsi, jossa oli jotenkin niin kauniin koskettavat sanat ja juuri meille osuvat.

Oikein ihana juhla se oli kuitenkin. Nauttikaa tekin!

Eikä se itku oikeastaan haittaa. Taisivat meillä monet muutkin itkeä. Ja sittenhän voi mennä tilaisuuden loputtua, ennen kahvituksia vessaan parantelemaan naamaa... :)

Vierailija
6/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa vikaa täällä päin. Viime kesänä vetistelin oikein kunnolla (mutta onneksi en ollut ainoa) sukulaislapsen nimiäisissä kun lauloivat Maaritin Lainaa vain -kappaleen ja sen Almaz-nimisen kappaleen. Voi sitä levinneen meikin määrää..

Vierailija
7/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanat aukes kun seremonia alkoi, ja loppuajan yritin pysyä jotenkin kasassa. oli niin liikuttavaa, pitkään odotettu esikoinen ja niin ihana se koko tilaisuus, itkettää nytkin kun muistelen. ei se muuten haittaa, mitä nyt valokuvissa oon ihan järkyttävän näkönen...

Vierailija
8/8 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jostain syystä kummankaan lapsen ristiäisissä ei ole edes tarvinnut nieleskellä itkua. Vaikka olin etukäteen ihan satavarma että vollotan kuin vesiputous.