Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudesta

Vierailija
06.02.2010 |

Olen rv 17 ja en pysty ainakaan varmasti tuntemaan liikkeitä. Vatsakaan ei ole kauheasti kasvanut, lähinnä tuntuu että olisin vaan vähän lihonut. Olen siis muuten hoikahko tai ainakin ihan normaalipainoinen. Tämä on toinen raskauteni, ekassa tunsin liikkeet aika vaimeasti ja vasta reippaasti (?) jälkeen rv20.

Nyt kuitenkin vähän alkanut huolettaa, kun kaikkialta lukee kuinka aikaisin muut tuntevat liikkeet, vaihtavat raskausvaatteisiiin jne. Odotin myös, että toisessa raskaudessa tuntisin liikkeet paljon aikasemmin. Voisiko joku sanoa jonkun rauhoituksen sanan?..

Eli onko kellään ollut vastaavia kokemuksia? Onko tässä mielestänne välttämättä mitään hälyttävää? Viime tarkastuksessa muutama viikko sitten kaikki oli ihan ok, seuraava on kahden viikon päästä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sulla on istukka siinä edessa joka vaimentaa liikkeet. Jotkut vaihtavat äitiysvaatteisiin vasta raskauden viimeisellä kolmanneksella. =) Ei sulla/vauvalla oo mitään hätää =) Onnea toisesta pikkukaverista!

Vierailija
2/4 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee oikeasti suolen myllerykset yms.

Joten ihan rauhassa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet suolen myllerrykseksi ja onkin vauva!

Rvk 26 ja vieläkin osa liikkeistä kuin kuplia.

Mene Vau:n tai Helistimen tai vast. foorumille. Siellä on keskustelut samassa tilanteessa oleville, lasketunajan mukaan. Huomaat, että moni muukin samoilla viikoilla oleva on saman tyyppisessä tilanteessa!

Itse olen 26 viikolla ja nyt vasta maha alkaa näkyä niin ettei löysälläkään paidalla jää piiloon!!

Vierailija
4/4 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista! Eiköhän kaikki liene ok, tuntuu vaan jotenkin epätodelliselta tässä vaiheessa kun alun pahoinvoinnit on hälvenneet ja välillä tuppaa unohtamaan koko raskauden. Toivotaan että kaikki on hyvin. Mukavaa viikonloppua kaikille vastaajille!

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi