14-vuotiaani ei osaa viheltää. Onko muita? : )
Kommentit (29)
HASSUA
meidän perhessä on niin että vanhin lapsi ei osaa viheltää mutta kaksi nuorempaa osaavat. Vanhin on 10v.
Minä osasin lapsena. Unohdin taidon, kun koulussa sanottiin, ettei saa viheltää.
T: tunnollinen koululainen ;)
Mun 16-vuotias ei osaa, vaikka miten olen yrittänyt opettaa.
ikää 37v ja musikaalisuuttakin piisaisi, mutta vihellys ei pysy sävelessä enkä myöskään saa siitä sellaista kimakkaa ja kuuluvaa.
Riippuu kyllä hampaiden ja kitlaen asennosta ja kielestäkin onnistuuko viheltäminen. Itse opin jo n. 4 vuotiaana sattumalta viheltämään, mutta meidän pojista kukaan ei osaa viheltää. Ovat 12v, 9v ja 7v.
31-v.
En osaa viheltää, ei vaan tule ääntä vaikka kuinka yritän :)
Osaan siitäkin edestä puhua pulputtaa .Mies viheltelee ,siitäkin eistä ,lauluja jamuitaääniä .
ei saa ääntä. pienenä yritin kovasti että äiti kato tälläi..
Pelkkää pihinää saana ikaiseksi, en tiedä miksi?
vaikka yritin ja yritin ja olisin halunnut osata. Parikymppisenä keksin sen vahingossa ja opin tuosta vaan. :)
vihelleyksen, en osaa viheltää tervävästi. Ikää 41 v
Saan aikaiseksi ainoastaan ajoittain sattumanvaraisesti pienen vihellyksen.
Sikäli minusta kummallinen juttu, että muutoin olen aikamoinen kieliakrobaatti, eli saan kyllä kieleni monelle sellaiselle mutkalle, jolle muut eivät saa. Mutta viheltämään en ole koskaan oppinut, ilmeisesti kyse on enemmän huulist akuin kielestä?
En minäkään osaa viheltää ja olen 43 v. Ja ihan hyvin olen pärjännyt ilman ko. taitoa..
En minäkään osaa viheltää ja olen 43 v. Ja ihan hyvin olen pärjännyt ilman ko. taitoa..
Oon 12v enkä osaa viheltää.. 😀 joskus vähän ärsyttää ku kaverit viheltelee, mut oon selvinny! 😁 Oon kyl koittanu opetella mut voihan se olla jotenki geeneissäki et pystyykö viheltää.
En osaa, vaikka olen yrittänyt opetella. Mutta osaan heiluttaa korviani:D
Viheltääkö muiden kaverit 15-18 vuotiaat mitään melodioita? Minua taas ärsyttää kun en osaa
HASSUA
meidän perhessä on niin että vanhin lapsi ei osaa viheltää mutta kaksi nuorempaa osaavat. Vanhin on 10v.