Miten toimia kun kaveri selvästi ihastunut mieheeni?
Jättää yhteyden pito ja tapaamiset aivan minimiin Vai huomauttaa asiasta? ja asian tiedän siitä että oli puhunut eräälle toiselle ihmiselle tunteistaan ja huomaahan sen katseista ja miten puhuu miehelleni.
Kommentit (39)
Ongelma on kaverin, niin kauan kun ei ala ehdotella miehellesi mitään tai käy fyysisesti kiinni.
Näitä ihastumisia tulee ja menee, minkäs sille voi. Pientä maustetta arkeen.
Pointti kai on se, että onko mies ihastunut sun ystävään myös, ja miten sun ystävä käyttäytyy miehen seurassa? Pieni ihastus on ihan normaalia puolin ja toisin, koska kaverin kumppani on jotenkin turvallinen ihastumisen kohde. Mut käytös on tietenkin ihan eri juttu, ihastuminen ei saa näkyä siinä.
Jos sua ahdistaa, niin voithan sä vältellä hetken sun kaveria. Varmasti ymmärtää pointin.
Mulla käynyt samoin. Minä ratkaisin niin etten ole kyseisen naisen kanssa enää juuri missään tekemisissä. Kyse ei ole siitä että pelkään hänen vievän mieheni, ei. Kyse on siitä että kaveri ei tosiaankaan ole silloin todellinen kaveri jos käyttäytyy noin.
Mun yhden kaverini mies ihan suoraan koitti iskeä minua joskus ja sanoin sille ukolle, että älä unta nää saamari, sä oot mun kaverini mies, mieti vähän käytöstäsi. Ei ehdotellut toiste.
minusta ainakin olisi vastenmielistä katsella tuollaista YSTÄVÄÄ. Ei kiinnostaisi olla tuollaisen iljetyksen kanssa.
Lopeta kaveeraus tuollaisen kanssa. Yäk.
Mies ohjaa pikkulasten liikuntaa ja yhdessä vaiheessa ohjausporukassa oli myös yksi yh-äiti, joka selkeästi kiinnostui miehestäni.
Kun satunnaisesti kävin katsomassa harjoituksia tai pelejä, tämä nainen katsoi minua murhaavasti, eikä tervehtinyt ohikulkiessa.
Miehelleni hänellä oli usein asiaa myös iltaisin.
Annoin asian olla ihan rauhassa ja onhan se loppunut.
Nainen on lapsensa kanssa siirtynyt vanhempien ryhmään, sekin on varmasti vaikuttanut asiaan.
Ei hän kyllä minua tervehdi vieläkään. ;o)
Lopeta kaveeraus tuollaisen kanssa. Yäk.
voi pyhä yksinkertaisuus!
mies, joka muitakin viehättää. Hän on kuitenkin vain sinun.
että en todellakaan lähtisi haukkumaan miestä vaan että voikun pekka oli niin ihana tänään,autto siivoomaan ja kehui mua kauniiksi,sitten hehukkaisi seksiä ja sitä miten heitätte flirttiä pitkin päivää,siis kehuisin miestäni ja kertoisin kuinka mies kehuu minua ja kertoo rakastavansa. luulis kaveri tajuavan,tulis ainakin surulliseks.ihan oikein sille!
niin ota asia puheeksi hänen kanssaan. Ei hänkään tilanteesta varmaan mielissään ole. Jos on sulle yhdentekevä ihminen, niin tapaamiset minimiin.
Miehen jättäisin jupakan ulkopuolelle kokonaan.
siten saat ainankin ratkaistua meneekö välit, jos kaveri ite alkaa himmata, tai suuttuu sulle. ei varmaan myönnä, mut tajuaa että olet huomannut.
se kaveri mukaan "kolmanneksi pyöräksi" seksileikkeihinne...
Sillä voi olla vain entistä innostavampi vaikutus, kaveri voi ajatella, että jaha, heillä menee huonosti.
Mutta kannattaa paremminkin kehua miestä ja ihanaa seksiä yms. Ja voit noin ohimennen kysäistä asiaa. Mutta ei voi sanoa kuin että ikävä tilanne.
siten saat ainankin ratkaistua meneekö välit, jos kaveri ite alkaa himmata, tai suuttuu sulle. ei varmaan myönnä, mut tajuaa että olet huomannut.
lapsellista touhua.
Kerrohan millainen parisuhde/ihmiskäsitys sulla on?
Mun mieheeni on kanssa ollut eräs tuttava ihastunut,mutta sou vot, olen mäkin ollut vaikka kehen,mutta ei mun silti tarvitse nöyryyttää ketään.
ja mieheni ei koskaan huomaa naisten flirttailevia katseita tai edes tunnu tajuavan suoria ehdotuksia:) On vaan joskus kertonut että se ja se nainen sanoi hänelle näin, ja sanoin vaan että sehän yrittää sua pokailla ihan selvästi. Nauroimme yhdessä hyväntuulisesti kun kerroin että kaverini on selvästi ihastunut häneen, ei me siitä mitään ongelmaa otettu. Kaverini löysi sittemmin itselleen oman miehen.
Meillä oli sama myös toisinpäin, yhden tuttuni (ei siis hyvä kaveri) mies selvästi ihastui minuun tuttaviemme häissä, kyllä sen vaan huomaa kun toinen hakeutuu seuraan ja katseista sen näkee. Otin tuon ihan kohteliaisuutena ja niin otti miehenikin, olemme vaan tyytyväisiä että kelpaisimme muillekin:) Kummallakaan ei ole mitään syytä tai halua pettää ja olemme onnellisia yhdessä, mitä se haittaa jos joku ihastuu.
On miehesi oma asia suhtautua ihastukseen tarvittaessa jotenkin. Eikä tällaista tarvetta välttämättä edes tule.
lapsellista touhua.
Kerrohan millainen parisuhde/ihmiskäsitys sulla on?
Mun mieheeni on kanssa ollut eräs tuttava ihastunut,mutta sou vot, olen mäkin ollut vaikka kehen,mutta ei mun silti tarvitse nöyryyttää ketään.
no jos se olisi mun ystävä, ei tuttava, niin haluasin selvittää sen myös ystäväni kanssa, en tarkoittanut nöyryyttävästi, mutta kuitenkin että voisi vähän edes peitellä toimintaansa. oma käsitykseni suhteista,ystävien tai miehen kanssa, on että puhun aina jos joku mieltäni painaa.
Tunteitaan ei suoranaisesti voi kontrolloida, vaikka niitä voi kyllä paimentaa. Ihminen ihastuu keneen ihastuu, ja itse tekee joko aloitteen tai ei tee, joka ruokkii tunteitaan tai ei ruoki. Ei musta ole mitenkään huonon ystävyyden merkki, jos ihastuu ystävänsä mieheen. Mitä sitten? Siinähän sitten on jonkun aikaa ihastunut ja aikanaan se laimenee ja luultavasti mysö hieman nolottaa - jälkikäteen yleensä aina tajuaa käyttäytyneensä tiedostamatta tai hermostuksissaan hieman epänormaalisti ihastuksensa kanssa.
Hyvä ystävä voi vallan mainiosti ihastua ystävänsä mieheen. Hyvä ystävä voi jopa kertoa tästä jollekulle. Hyvä ystävä ei kuitenkaan ikinä yritä ystävänsä miestä - ei edes ystävän ihastusta.
Jos ystävä on läheinen, asian voi toki ottaa puheeksi, mutta ei se mitään jääkuningatar- tai paskanpuhumisdraamoja vaadi, ei mihinkään suuntaan.
siitä että olen kuullut tämän. Tosin huomeen että onhan mies otettu kun toinen kihertää hänen jutuilleen ja muutenkin hakeutuu seuraan. Epäilen vahvasti että tämä nainen ottaa jossain vaiheessa kyllä yhteyttä mieheeni. Näin on siis tapahtunut ennenkin. Hänen toiselle kaverilleen siis.