Paljonko käytetyistä Imse Vimseistä kehtaa pyytää?
Olisin myymässä tutun tutulle ja ihan käypää hintaa mietin. Ei siis ole mikään hyvä ystävä, jolle haluan ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi antaa. Vaipat ollut käytössä yhdellä lapsella kolme kuukautta eikä niissä ole mitään likaläikkiä. Mikä olisi hyvä hinta kuorivaipalle ja mikä sisävaipalle? Auttakee! :)
Kommentit (5)
Korkeintaan puolet uusien hinnasta. Mutta jos kuoret olleet jo 3 kk käytössä, niin eivät ole minusta enää sen arvoiset että kannattaa pyytää puolet uusien hinnasta. Sisävaipat ovat varmasti vielä hyviä, vasta parhaan imukykynsä saaneita, mutta kuoret kuluvat nopeammin ja alkavat falskata. Myin huutiksessa vain 5 viikkoa käytössä olleita kuoria 2 e kpl.
Uusina kuoret maksavat noin 10 euroa. Sisävaipan hintaa en tiedä.
Ja voinko samalla kysyä mitä mieltä ootte ollut Imse vimseistä? Mä oon miettinyt toiseen merkkiin/malliin siirtymistä. Mua vähän ärsyttää ne läpät kun ne liikkuu välillä miten sattuu. Taskuvaippoihin ajattelin siirtyä. Voitteko suositella jotain? :)
AP
mutta niissä on sisäpinta fleeceä jota ei kaikkien iho kestä. Kotimaisilla valmistajilla on paljon erilaisia taskuvaipparatkaisuja erilaisilla sisäpinnoilla.
En olekaan kuullut ettei fleece kaikille sopisi. Onko se jotenkin huonosti hengittävää, siitäkö iho-ongelmat johtuu? Täytyy tutustua asiaan.
vitosen kuori, 3 euroa sisävaippa. Kaikki meni.