Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini vaateteippirulla ARRGH

Vierailija
03.08.2022 |

Repeää joka suuntaa, uutta teippipintaa ei saa ehjänä auki mitenkään, repii vielä omaa pintaansa niin että hajoaa puoliksi ja repeää joka suuntaan.

Että tällasta muovijätettä sitten tuli taas ostettua, kun luulin että tämä on kätevä ja siihen saa uuden rullan sitten ostettu.

Jos kellään on neuvoa, niin kerro. Nyt uuden pinnan raaputtamiseen menee aina 5min. Mitään repäisykohtaa teipisså ei ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen todennut. Paskaa ovat!

Vierailija
2/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ennen hyviä. En tiedä mitä on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ostin semmosen vanhanaikaisen harjan näköisen, missä niinku ns. samettinen pinta ..mikskäköhän sitä nyt sanotaan en tiedä. Joka tapauksessa paljon parempiku toi tötterö eikä tuu roskaa eikä tartte ostaa mitään rullia kokoajan.

Vierailija
4/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta olen ostanut viimeksi teippirullapakkauksen ja oli ihan priimaa.

Kyllä hävetkööt nuo sinin kaupustelijat, oli jo toinen kerta kun niihin sekosin, syystä että IKEA on niin kaukana.

MUTTA AUTA JEESUS ETTEN ENÄÄ SEKOA SINI TEIPPIRULLIIN🙏

Vierailija
5/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kiukkusin sen Sini-rullan kanssa, kun se olisi niin kätevä koirataloudessa.

Just se, että miksi siinä ei ole valmista repäisykohtaa?  Aina pitää leikata saksilla.  Ja sitten keksin, että kun leikkaan sen käytetyn teipinpalan irti, taitan sitä puhdasta reunaa n. puolisenttiä sisäänpäin, niin siitä on taas helppo saada kiinni ja teippi irtoaa hyvin, ei jää suikaleita.  Joka kerta sama operaatio sitten, joka repäisyn tai leikkauksen jälkeen.  

Mutta muistini mukaan Sinin teippirulla on joskus ollut parempi, siinä on ollut valmiit repäisykohdat ja on toiminut hyvin.  Kaikkihan on täytynyt muuttaa huonommaksi, kai tulee halvemmaksi kun ei mitään valmiita repäisykohtia tehdä.  Kärsikööt käyttäjät.

Sini on kuitenkin ainoa edes siis joten kuten toimiva teippirullajuttu.  Olen ostellut vaikka mitä muita vastaavia ja kaikki olleet vielä huonompia.  

Vierailija
6/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat ennen hyviä. En tiedä mitä on tapahtunut.

Sinille on varmaankin rantautunut uusi nyyppäsukupolvi suunnittelijoita, jotka ovat mielestään neroja verrattuna aiempiin sukupolviin ja haluavat keksiä pyöränkin uudestaan.

Sama ongelma nimittäin monessa muussa aiemmin hyvässä ja toimivassa tuotteessa; tuotekehittely on mennyt aivan p€rs€€lleen. Ja hinta vaan noussut.

Vierailija
7/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista löytyi jostain tarjouskorista teippirullia, joissa oli valmis repäisykohta. Äärettömän kätevä, mutta nyt niitä ei ole näkynyt missään. Tuotemerkki oli muistaakseni Pirta.

Sinistä en saa enää repästyä ehjää kerrosta pois vaan se repeilee ja lopulta useampi eri kerros yhtäaikaa osittain auki. Aikaisemmin toimi ihan normaalisti.

Vierailija
8/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reklamoi tuollaisesta Sinille, lähettivät korvaukseksi 4 uutta rullaa jotka toimivat. Kuulema huonoa erää

Kannattaa laittaa palautetta. Olen joskus reklamoinut muustakin ja korvasivat tuotteen.

Vierailija
9/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean teippirullissa ON repäisykohta ja niitä oli helppo käyttää.

Joo ihan oikein, Sinillä on ammoin ollut myös.

Tuo saksilla katkaisu on niin aikaa vievää.

Vierailija
10/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunassa on lähtökohta

Vierailija
11/11 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi just noin kahden rullan kanssa. Menin ja ostin uudet, taas toimii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä