Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis myyjät, hävettääkö tai nolottaako teitä koskaan jos..

Vierailija
04.02.2010 |

myytte tuotetta, ja jotkut huutavat siitä mielestänne ihan räikeää ylihintaa?

Itselläni tällä hetkellä muutamakin sellainen kohde avoinna.. tekisi mieli laittaa jo viestiä, että älkää enää hyvät ihmiset huutako.

Hintavarauskin ylitetty jo iät ja ajat sitten ja tuote on uutena (ovh) maksanut vähemmän. Mutta kai tässä vaan pitäisi olla tyytyväinen, kun kauppa käy?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hulluus huutokaupoissa iskee ihmisiin, kun tärkeintä on se että voittaa kilpailun, ei se että saa tuotteen hyvään hintaan?

Vierailija
2/14 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus. Hulluinta oli kun kerran joku nuori nainen halusi niin hulluna myymiäni farkkuja että huusi niistä 151€! Kyllä niitä ilmeisesti muutkin halusivat kun huusivat kilpaa. Meinasin pyörtyä kun menin katsomaan suljettuja kohteitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ärsyttää, jos myy oikeasti reippaasti käytettyä pitkän vikalistan kera ja hinta vaan nousee ja nousee. Huutajalta saattaa unohtua kohteen kunto ja ihmettelee sit jälkikäteen, et miten näin kallis juttu ei olekaan uudenveroinen.

Lopetan huutonetin käytön heti kun keksin fiksumman tavan myydä meidän tarpeettomat kamppeet.Kirppiksellekään en jaksa roudata varastettavaksi enää mitään.

Vierailija
4/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikaisen hinnan kohdilleen voittajan kanssa. En ala ottamaan mitään älyttömyyksiä käytetystä kohteesta..

Vierailija
5/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kerrat on tehnyt mieli laittaa lisäys "lopettakaa hyvät ihmiset, tämän saa kaupasta uutena jo halvemmalla" - lähinnä käytettyjen (toki hyväkuntoisia) lastenvaatteiden kanssa tullut tämä.

Vierailija
6/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä niistä tekee huutista vaikeamman käyttää?

Vierailija
7/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden mallia, hinta kohta sama kuin kauppassa uusi.

Vierailija
8/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin. Just eilen sulkeutui yksi kohde, josta olin toivonut saavani tietyn summan. Kohteen sulkeuduttua siitä oli huudettu kaksi kertaa sen verran, kuin olin ajatellut korkeintaan saavani. Olen ihan puulla päähän lyöty...

Vierailija
9/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii mainiosti, jos joku haluaa maksaa vanhoista rievuista ja romuista ylihintaa näinä päättömän sekoilun aikoina. Taidankin laittaa illalla ilmoituksen.

Vierailija
10/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on vain jotkut tietyt tavarat jotka siellä menevät kaupaksi?

Vierailija
11/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjähän voi sulkea kohteen koska tahansa, ei tarvitse antaa hinnan nousta pilviin, jos se kerran nolottaa. Muistat sitten vain olla kärsivällinen maksun kanssa, jos suljet kohteen kauan ennen huudon päättymistä!

Vierailija
12/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa kaksi kertaa käynyt niin. Toisella kertaa oli kyseessä oma vaatteeni. Oli ihan hyväkuntoinen,mutta silti käytetty. Oli myös ihan kunnon merkkiä, mutta kyllä kolminumeroinen hinta käytetystä mekosta on aika paljon.

Toisella kertaa myytiin vanhaa pelikonetta ja pelejä. Pelejä oli paljon, mutta silti nousi hinta ihan järjettömäksi. Pelikone ei ollut mitään edes kovin uutta mallia, tai siis uudempia versioita oli ollut jo kaupan useamman vuoden.

Kummallakin kerralla kävi niin, että voittaja teki viimeisen huudon niin, että korotti hintaa kerralla jotain 50 euroa.

Vierailija
13/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutajahan sen päättää mitä on valmis maksamaan, miksi nolostuisin aikuisten ihmisten puolesta. Joskus mua kyllä hermostuttaa että onko ne lukeneet kohteen kuvauksen varmasti tarkasti ettei tule mitään yllätyksiä pikkuvikojen tms. suhteen. Etteivät pettyisi jos kerran maksavat niin paljon.

Eikä kannata sulkea kohteita etukäteen, se on kauhean epäreilua niitä muita huutajia kohtaan!

Vierailija
14/14 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata sulkea kohteita etukäteen, se on kauhean epäreilua niitä muita huutajia kohtaan!

Itse mietin yhdessä vaiheessa tuota kohteen sulkemista, mutta sitten ajattelin juuri näin, että joku innokas huutaja saattaa sitten siitäkin "pahoittaa mielensä".

Tuo huuto.net on siitä metka paikka, että ainakin itselläni on se tunne, että lähes kaikki, niin kauppiaat kuin ostajatkin ovat hieman yliystävällisiä ja kohteliaita. Varmaan tehokkaalla palautesysteemillä on tähän osansa.

Toki olen kyllä huomannut joidenkin myyjien saamia palautteita lukiessani, että kyllä sitä epärehellistäkin toimintaa siellä jonkun verran on. Onneksi ei ole ainakaan vielä omalle kohdalle sattunut, vaan aina on sattunut kohdalle mukavia ja luotettavia kauppakumppaneita.

-ap

(joka taitaa laittaa jatkossa kaikki kohteensa sekä osta heti- kohteiksi. Tosin osta heti kohteet antavat jotenkin sen kuvan, että myyjällä on kiire saada rahaa, mutta haitanneeko tuo.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi