Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein höyläät posliinisi?

Vierailija
04.02.2010 |

Omani (puoliposliini) ei pysy sileänä edes seuraavan päivän iltaan. Päivittäinen höylääminen taas ärsyttää kovasti ihoa. Oliskohan olemassa parempia keinoja?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse höylään aina viikonlopuksi ;) (sinkku oon)

Eihän ne karvat pitkään pysy poissa, mut ei kyl joka päivä voi höyläillä ku mun iho ei oikein kestä. Viikko on mulle ihan hyvä väli, kerkee vähä rauhoittuu iho ja jos jättää sheivaamatta ni viikon jälkeen sänki alkaa jo pistelee ja kutittaa.

Vierailija
2/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos karvat pääsevät liian pitkäksi kasvamaan. Ja jos vain kerran viikossa ajaa niin väli on liian pitkä. Joka päivästä karvojen ajoa iho taas ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun sänki rupeaa ärsyttämään tai olen menossa esim. uimahalliin.

Miestäni ei kuulemmä yhtään haittaa pieni sänki :) Mua itseäni sitten enemmän, eli romanttisten hetkien toivossa sheivaan aina.

Vierailija
4/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se siitä oo moksiskaan, jos nyt en hampaat irvessä höylää.

tapa istuu vahvassa. mut mistähän löytäisin sen miehen, joka mun posliinista iloitsis...

Vierailija
5/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ajettavaksi jää vain uloimmat häppärit - noin joka toinen päivä pysyy ihan hyvänä, jos tiedossa seksin mahdollisuus niin sitten ajan useammin. Nyppiä tarvii parin viikon välein, noin.

Vierailija
6/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpaisee poistettaessa, mutta kyllä siitä hengissä selviää. Käyn 4-7 viikon välein silloin kun haluan karvattomana pitää, haittapuolena kallis hinta (meillä päin 80-100 e/kerta). Mies ei siedä yhtään sänkeä, joten vaihtoehdot ovat joko selkeästi karvoitus tai sitten sokerointi. Sokeroinnin jälkeen karvojen kasvusta ei tule ainakaan minulla samanlaista sänkeä, ei haittaa miestäkään. Koko ajan en raaski karvattomana pitää tuon hinnan takia ja koska miehelle on ihan sama kummin on. Itseni takia joskus poistatan ja on se kivuttomampaa kun ei jätä väliä yli 6 viikkoon ainakaan alussa.

Vierailija
7/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinit kerran viikossa kans.

muovimukit ja lasiset vähän useemmin.

Kertakäyttökuppeja en sheivaa ollenkaan

Vierailija
8/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorilla 1-2 viikon välein, ja pysyy alakerta siistinä. Onnistuu hyvin odotusaikanakin, saa nähdä miten ihan viime kuukaudella.. Ennen sheivasin ainakin joka toinen päivä.

Vierailija
9/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sheivannut pari kertaa ja jestas sitä kutinaa! Ei enää koskaan!

Mulla ei ole kyllä täysposliini.

Vierailija
10/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iho siitä kummemmin ärry, enemmän ärsyttää sänki (minua ja ihoa :))

Vierailija
11/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii iho rauhottua ja karvat ei rehota hulluna. :D

Vierailija
12/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittana ainoastaan tuo hinta, tosin paikka jossa käyn on onneksi suht edullinen, 50e kerta. Joissain paikoissa hinta voi olla tuplastikin enemmän.

Vierailija
13/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittana ainoastaan tuo hinta, tosin paikka jossa käyn on onneksi suht edullinen, 50e kerta. Joissain paikoissa hinta voi olla tuplastikin enemmän.

Edullisimman brassivahauksen sain yhessä kylpylän kosmetologilla. Hinnaston mukaan 25€ bikinirajauksen vahaus. Pyysin vaan ottamaan ihan kaikki pois, ja nuorehko kosmetologi teki niin.

Vierailija
14/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen 1-2 viikon välein. Tänään työpaikan saunailta taas vaihteeks. Mutta tiedän siellä olevan muitakin karvoistaan luopuneita, joten en ole ainoa.

Vierailija
15/22 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilointi sattuu liikaa, höylätessä sänki jo seuraavana päivänä, joten toivon tästä uutta apua. Olen vasta kahdesti sen tehnyt joten vielä en voi hirveesti sanoa kuinka kauan pysyy posliinina, kun en ole edes siitä alkuperäisestä sängestä kokonaan päässyt eroon. Hyviä puolia on nopeus ja se, etten voi viiltää itseäni. Huonoa se, että sais tehdä max 3:n päivän välein.

Vierailija
16/22 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sokeroinut jo vuosia kotona ja nyt olen aloittamassa sokerointimassan maahantuontia suoraan kuluttajille. Tarvitsisin vapaaehtoisia testaajia n. 20 henkeä, joten jos haluat ryhtyä testaajaksi sekä "neuvonantajakseni", mailaa yhteystietosi masrioy@gmail.com.

Mutta voiko sen sokeroinnin tehdä itse? Siis sinne alapäähän?

Vierailija
17/22 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun iho siitä ärry, pitää vaan muistaa rasvata höyläämisen jälkeen. Suihkussa yleensä sheivailen.

Mulla vaan iskee jossain vaiheessa laiskuus ja kasvatan sitten taas pörrön :) Mies kyllä tykkää enemmän posliinista ja on pettynyt kun karvat taas ilmaantuvat paikoilleen.

Vierailija
18/22 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tuotteen myötä se onnistuu kotioloissa. Ihokarvat pysyvät poissa pitkään.

Vierailija
19/22 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sokeroinut jo vuosia kotona ja nyt olen aloittamassa sokerointimassan maahantuontia suoraan kuluttajille. Tarvitsisin vapaaehtoisia testaajia n. 20 henkeä, joten jos haluat ryhtyä testaajaksi sekä "neuvonantajakseni", mailaa yhteystietosi masrioy@gmail.com.

Vierailija
20/22 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy vähän pidempään poissa. Jos jotain jää, höylään ne silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän