Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt saa haukkua, olla ilkeä ja antaa neuvoja

Vierailija
04.02.2010 |

Minulla on kummityttö. Hän täytti viime syksynä 10 v.

Suhteemme katkesi noin 6v sitten. Hänen äitinsä alkoi pettää miestään ja käytti minua alibinaan. en pitänyt siitä. En voinut mennä heille, koska en kyennyt enä katsomaan miestä silmiin.

Laitoin ystävättäreni valitsemaan; ystävyytemme (15 v vanha) tai pettäminen. Hän valitsi pettämisen.

en tiedä, kauanko tuo suhde jatkui ja jatkuu yhä. Ystävättäreni on joka tapauksessa mennyt naimiisiin kummilapseni isän kanssa.

Olen miettinyt kummilastani aina silloin tällöin, joskus useinkin.

Tekisi mieleni ottaa yhteyttä.

Jos lapsella on kännykkä ja saan numeron selville, voinko laittaa tekstiviestin ja ehdottaa yhteydenpitoa tai tapaamista?

Lapsen äidin kanssa en halua edelleenkään olla tekemisissä. Syntyykö ongelmia, jos otan yhteyttä lapseen? Vai annanko olla?

Tämä asia vaivaa minua ihan todella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata vanhempien selän takana! Kysy äidiltä lupa ensin!

Vierailija
2/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vaikka selittää miehelle oikean syynkin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen, kun kummityttösi äidillä vientiä riittää: mies kotona ja tulinen rakastaja muualla. Oletko kenties itse katkera vanhapiika?

Vierailija
4/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kuuluu tavallaan kyllä kauppaan, kun on kyse alaikäisestä. Et tiedä mikä on äidin tilanne nykyään. Hän saattaa katua pettämistään ja olla muuttunut nainen. Kerro että haluaisit muistaa kummilastasi ja nähdä tätä, mutta että sinun on vaikea suhtautua entiseen ystävääsi koska jouduit niin vaikeaan välikäteen aiemmin. Järkevä aikuinen ymmärtää tämän.