Keneltä filmitähdeltä näytän? -ov-
Facebookis toi ärsyttävä homma, et pitää laittaa profiilikuvaksi se keneltä on joskus sanottu näyttävän. mä en vaan yhtää muista näyttelijöiden nimiä!
Luetelkaa mulle (jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan) vaaleita, hoikkia, sirokasvoisia näyttelijöitä. Tiedän, että on joku joksi mua on sanottu muuten muista kuollaksenikaa nimeä. Enkä nyt tarvi mitää sellasta kommenttia, etteikö mulla ois muuta tekemistä ku tää. Lapset nukkuu.
Kommentit (34)
mikäs pakko siihen on osallistua. EI MIKÄÄN
Katson peiliin ja näen ihan yliväsyneen ihmisen, joka näyttää haudasta nousseelta(lapset sairaita ja yöllä ei nukuta;)
isot vai pienet silmät, minkälainen nenä, minkälaiset hiukset, suorat vai kiharat, onko otsahiuksia?
Ei millään pahalla, mutta ei oo kyllä mun fb-kaverit näyttäneet yhtään siltä julkisuuden henkilöltä minkä olivat valinneet.
Jos ei niin älä vaihda kuvaa. En mäkään ala tuollaisiin, ei vaan kiinnosta. Ja eikös tuo ole jo vanha juttu muutenkin.
vaan mitä joku on joskus sanonut.
Mulla on sopusuhtaiset, kapeat kasvot, korkeat poskipäät, vihertävät isot silmät. Ei mitään ihmeellistä naamassa, ei mikään liian isoa tai pientä. Vaalea pitkä tukka, ei etuhiuksia, mut välillä suora, välillä kihara. Olen pitkä ja hoikka. -ap
SE tässä onkin ongelma, etten muista nimiä -ap
Drew Barrymore
Paris Hilton
Britney Spears
Sarah Jessica Parker
SE tässä onkin ongelma, etten muista nimiä -ap
jos et muista anna olla.
kirjoitat "anna olla". Saatko siitä jotain. Ei ole pakko vastata.
mä en muistuta ketään. ei voi laittaa ketään vaikka haluisin
Melissa Joan Hart
Linda Lampenius
oli joku nainen, jolta esim. näytän erään mukaan. kuka se on?
oli joku nainen, jolta esim. näytän erään mukaan. kuka se on?
Sirpa Selänne on hiukan vanhempi.
Reese Witherspoon
Grace Kelly