G: Lyhyin lasten välinen ikäero, jonka tiedät.
Tiedätkö, miten pikkulapsuus on sujunut?
En tarkoita nyt kaksosia, ikäero 5minuuttia tms. :)
Kommentit (17)
seuraava syntyi "vatsakipuna" rv24 ilman, että äiti tiesi olevansa raskaana
oli lasten ikäero muutaman päivän alle 10 kk.
ja molemmilla kerroilla tuli kaksoset :) että siinä oli sitten neljä lasta alle vuoden sisään :D Ihan hyvin selvisivät pikkulapsivaiheesta. Tuossa toisessa raskaudessa eivät kertoneet kellekään, että kaksoset on tulossa taas. Sitten vasta kaikki sai tiedon kun syntyivät :)
En jaksaisi itse tuollaista mitenkään. Ja vaikka lapset olisivatkin ns. helppoja, niin olla nyt heti uudelleen raskaana, no thanks!
Siskoni ja veljeni ikäero on hieman vajaa 9kk. Veli alkoi tulla heti kun äidin kierrot lähti käyntiin ja syntyi keskosena.
eka syntyi 6.1 ja seuraava 11.8 rv 29
helmikuussa 2004 syntyi luomu triplat
tammikuussa 2005 syntyi luomu kaksoset
Kaverin kaverilla oli siis VIISI alle yksivuotista
helmikuussa 2004 syntyi luomu triplat tammikuussa 2005 syntyi luomu kaksoset Kaverin kaverilla oli siis VIISI alle yksivuotista
Tulin uudestaan raskaaksi ekasta laakista 6 viikkoa synnytyksen jälkeen! 11 kk siis ikäeroa suunnileen. Saman vuoden puolella syntyneet ja samalla luokalla koulussa. Siinäpä olikin opeilla ihmeetelemistä :)
Onneksi esikoinen oppi just kävelemään ennen kakkosen syntymää. Olihan se hiukka hankalaa kahden kannettavan kanssa talvella, mutta siitäkin selvittiin. Nyt nuo ovat jo 4-luokkalaisia.
10 kk. Samana vuonna ovat syntyneet, toinen heistä keskosena. Olivat sitten koulussakin tietenkin samalla luokalla.
Perheessä oli lopulta 18 lasta, eli vanhemmat olivat jo tottuneet pieniin ikäeroihin kun nämä keskimmäiset tytöt syntyivät.
olen se nuorempi. Äitillä oli 7 alle kouluikäistä yhtäaikaa.
lasten ikäerona.
Se pikkulapsivaihe oli hänelle rankka, ja ehkä osittain aiheutti myös eron miehestään. Itse sanoo, ettei muista kuopuksen vauva-ajasta juuri mitään. Laihtui silloin entisestään aivan luurangoksi (laiha muutenkin). Rankkaa oli hänellä ainakin.
kait se pikkulapsiis on sujunt siinä missä kahden samanikäisenkin