siis mitä?!? Mies oli maalannut olkkarin seinät oransseiksi sillä aikaa kun olin töissä
Kommentit (19)
Hankit paljon HD-kamaa. Mustaa ja oranssia ja valkoista ja ehkä myös hankit oman Harrikan!
ihan järkky väri. Mies itseasiassa jossain vaiheessa ehdotteli, että meidän pienehköstä keittiöstä tehtäisiin oranssi. Juu ei tehty, valittiion tuommoinen lilan, roosan ja pellavan välistä oleva värisekoitus, on sitten kuitenkin Väriä seinässä, muttei sitä hullua oranssia.
On muutama väri joita inhoan, etenkin sisustuksessa, ja oranssi on niistä ykkönen! Mä varmaan pisätisin äijän heti maalikauppaan jos ton menis tekemään.
NIIN SE ORANSII MITÄ ON POSTELJOONILLA,EI MUUTEN PEITY 1 eikä 2 kerroksella valkoista! Todennäköisesti joudutte ostamaan ns. pohjamaalin.
Oranssi saa mut voimaan pahoin ja kaverini rakastaa sitä väriä.
Aina tyrkyttää puutarhaani oransseja kukkia, en halua.
Musta on levoton väri ja rakastan itse värejä, jotka on rauhallisia.
Että oranssi on psykopaattien lempiväri...? :) ajattelin vaan...
t. se joka hyppisi riemusta ja rrrrakastaa oranssia (onneksi mieskin pitää siitä, harmi kun se ei maalaile seiniä...)
Meillä saa aina patistaa ja patistaa, ja vahtia vieressä, että jotain tapahtuu :)
Oletko nainut mun exän. Se katsoi värikartasta hempeän "vaaleanvihreän" sävyn makuuhuoneen seinään. Juu, kun veteli sen seinälle, niin oli kyllä enempikin vihreä kuin vaalea.
mies halusi vaihtelua. aika jär-kyt-tä-vän näköinen
ap
Että oranssi on psykopaattien lempiväri...? :) ajattelin vaan...
Mäkin oon vaihtanu tapetteja ja paneloinu seiniä sillä aikaa kun mies on töissä, ei muuten antais lupaa kun on niin jämähtäny niihin vanhoihin seiniin.. ja nyt kun silmä on tottunut niin kyllä seki tykkää meiän seinistä :D
lukkoa makuuhuoneen oveen, siitä tulee sinun ikioma huone jonka sisustukseen miehellä ei ole mitään sanomista kun ei sinne pääse koskaan edes käymään.