minulla on voimakkaat halut!
Voisin runkkailla monta kertaa päivässä joka päivä. Harmi että miehellä ei ole ja että stressi vaikuttaa hänen haluihinsa. Minullahan ei vaikuta ja eihän se kaikilla vaikuta. Yleisesti varmaankin.
Kommentit (3)
että niitä stressin aiheita on monenlaisia. Osa niistä todellakin on sellaisia, jotka vaikuttavat paljon eli vaikkapa läheisten kuolemanvakavat sairaudet, omat sairaudet ja pettäminen. Työstressi ei ole mitään niihin verrattuna. Millaista stressiä ap on kokenut?
-Eräs mies
että niitä stressin aiheita on monenlaisia. Osa niistä todellakin on sellaisia, jotka vaikuttavat paljon eli vaikkapa läheisten kuolemanvakavat sairaudet, omat sairaudet ja pettäminen. Työstressi ei ole mitään niihin verrattuna. Millaista stressiä ap on kokenut? -Eräs mies
Jokainen on yksilö, joten uskon todellakin, että joihinkin vaikuttaa myös työstressi ja on paljon myös niitä, joihin se ei vaikuta (kuten sinuun?)
Eli kysessä on työstressi ja sitä tuntuu olevan aina. Toisaalta itse olen pettänyt ja kertonut ja mies on antanut jo 2 kertaa tämän anteeksi. Ja sanonut, että se ei vaikuta. On myös otettava huomioon, että samanlainen se oli ennen kuin kerroin koko pettämisestä. En minä tarkoita sitäkään, että tuo asia hänelle helppo olisi, todellakaan, mutta samantapainen hän on ollut aina.
Tässä ei nyt ehkä ole kysymys seksin määrän vähäisyydestä ("antaa" kyllä 1-3 * viikko ja sanoo itsekin hommasta pitävän) vaan miehen aloitekyvyttömyydestä. Sanotaanko näin 3 kk minua metsästi ja oli aina haluamassa. Sitten kun minut sai "metsästäminen" loppui. Olen leikkinyt myös vaikeasti tavoiteltavaa, mutta silloin seksiä on noin kerran kuussa. Olen myös sanonut, että tekis enemmän aloitteita ja niin tapahtuu vähän aikaa, mutta sitten se loppuu...
ja niitä stressin aiheitahan tuntuu löytyvän!