Eikö olisi hienoa jos lapsi pysyisi ikuisesti 7 kuisena?
Kommentit (15)
Syö hyvin ja nukkuu yönsä. Viihtyy mukana melkein paikassa kuin paikassa...Kyllä tälläisiä tekis vielä lisää mieli!
Mutta olisi hienoa jos pysyisi (ainakin melkein aina) 2-vuotiaana :)
joskus olisi kiva saada yhdeksi päiväksi se "pieni vauva/lapsi" taas syliin, mutta en kyllä haluaisi sitä ikuisesti. Eikä mulle ole tullut kyllä mitään vauvakuumetta koskaan...
Nuorimmaiseni on aivan ihana 1;10v. Niin ihanaa ikää ei voi ollakaan. Ja tätä olen sanonut kauan ts. hän on ollut kauan ihanassa iässä!
13-vuotiaan murrosiän koukerot voisin kyllä vaikkapa sivuuttaa...
oltuaan semmoinen vaikka pari vuotta johonkin 5-vuoden ikään suorilta... :D
Sit se vois olla vähän aikaa semmonen ja pujahtaa yhdessä yössä 7-vuotiaaksi. Sit noin 9-vuotiaana vois vaikka loikata parikin kehitysvaihetta ihan suorilta ja sivuuttaa ainakin pahimman teini-iän... :p
Esikoiseni oli ihan hirveä 7 kuisena. Tyhjensi kaikki kamat kaapeista ynm. lattialle, koko ajan oli koskemassa paikkoihin mihin ei saa. Silmät piti olla selässäkin. Osasi kävellä tukea pitkin ja koko ajan sai pelätä, että satuttaa itsensä, kiipeilikin lahjakkaasti. Syömiset oli yhtä kiukuttelua ja muutenkin piti ihme kitinää koko ajan hereillä ollessaan. Kamalan stressaavaa aikaa.
Oikeasti 7kk on pahin ikä.
Taapero se alkaa jo tuossa iässä olla. Vauvat ihania alle 4kk, kun ne ei vielä ole riiviöitä.
että voi kun tuo nelivuotias pysyisi aina nelivuotiaana. Ihana ikä!
Nukkuisi hyvänä päivänä 2 x 30 min päikkärit, heräis joka aamu kuudelta, harjottelis (=kiljuis) taukoamatta turhautuneena ryömimistä, itkis hampaita, ei osaisi suukottaa äitiä,ei juttelis äidin kanssa (siis ymmärrettävästi), ei oppisi joka päivä uusia hassuja juttuja... Onhan ne ihania ja sulosia sillon,mutta paremmaks vaan muuttuu äitiys koko ajan kun lapsi kasvaa.
Vaikka ovatkin ihania tuolloin ei se ois ihanaa enää jos se ois ikuista. Kaikkeen ihanaan liittyy se, että sitä ei ole aina saatavilla. muutoin siihen kyllästyy. JA kaikissa ikävaiheissa on omat hyvät ja huonotpuolensa.
ikäisistä taaperoista. En kyllä tiedä miten kauan jaksaisi jos jäisivät tällaisiksi X)
tää 7-kuinen menee kuin aropiru. Hetkeksi kun käännät katseen, niin on alahyllyjen tavarat lattialla ja joku sanomalehti suussa. Yöllä herätään vielä 2 tunnin välein tissille, vaikka syö hyvin kiinteitäkin jo. Että kaikenkaikkiaan aika rasittavaa aikaa.
jos lapset pysyis aina 7kuisena nii en olis koskaan tehnyt lapsia..kyl on mukavaa kun he kasvavat joka päivä...omat nyten 8, 5, 2 vuotiaat...
Kuolisin aika nopeasti univelkaan...
Ihaniahan ne on tuossa iässä, mutta itse olin aivan raunio! Ja kyllä isompien lasten äitinä olo on vaan mielekkäämpää.
Ja jos olisi pysynyt, odottaisin ikuisesti tuolle vauvalle pikkuveljeä ;)
Tai vaihtoehtoisesti jos nuorempi olisi pysynyt tuon ikäisenä, potisin alati jatkuvaa univajetta. Kunnon yöunet kiitos.