Missähän vika? Sain työtarjouksen ja mulle piti
tulla sähköpostilla ehdotuksia haastattelun ajankohdista, mutta eipä ole mitään kuulunut, aikaa mennyt jo 4pv. Onkohan mut unohdettu vai peräti puhelun perusteella tiputettu pois?
Kommentit (11)
kannattaisikohan soittaa sinne ja kysyä???
hätähousulta ;)
Joskus asiallisetkin viestit voivat joutua roskien sekaan.
Joskus asiallisetkin viestit voivat joutua roskien sekaan.
Jostain syystä omasta työpostista lähettäen aina ei mene läpi, jos osoitteen loppu on
-hotmail.com
-yahoo.com
-suomi24.fi
Ja välillä ei tule edes ilmoitusta, ettei viesti ole mennyt perille. Asiaa kyllä "selvitellään"..
Eli kannattaa soittaa perään. :)
Jostain syystä omasta työpostista lähettäen aina ei mene läpi, jos osoitteen loppu on
-hotmail.com
-yahoo.com
-suomi24.fiJa välillä ei tule edes ilmoitusta, ettei viesti ole mennyt perille. Asiaa kyllä "selvitellään"..
Eli kannattaa soittaa perään. :)
ja huom. myös, että jos vasta haastatellaan, et ole voinut saada "työtarjousta" koska suullinenkin sopimus on sitova, ja siksi työtä tuskin tarjotaan ennen kuin on haastateltu (jos siis aiotaankaan haastatella)... Eli voi hyvin olla että ovat löytäneet sopivamman.
ottivat yhteyden minuun, koska olen heille joskus hakenut ja en tullut valituksi ja nyt sitten soittivat, että olisi vastaava paikka tarjolla, olenko kiinnostunut tulemaan haastatteluun. Ja seuraavana päivänä piti tulla meilillä ajakohta haastattelulle.
ottivat yhteyden minuun, koska olen heille joskus hakenut ja en tullut valituksi ja nyt sitten soittivat, että olisi vastaava paikka tarjolla, olenko kiinnostunut tulemaan haastatteluun. Ja seuraavana päivänä piti tulla meilillä ajakohta haastattelulle.
Mutta jos tuo on tilanne, niin ihan viimeistään maanantaina voisit mielestäni olla itse yhteydessä asiasta uudestaan.
soitat heti perään, olisi pitänyt soittaa jo! Vaikutat itse välinpitämättömältä ja jos kerran lupasivat lähettää 4 pvää sitten, niin on luultavaa että jotain on mennyt mönkään ja vain ihmettelevät mikset ole vastannut.
Vaikutat vähän hoopolta, jos viikon päästä soitat ja kyselet meilin perään, jonka piti tulla aikaa sitten. Voihan olla, etteivät ole vielä lähettäneet, mutta vielä pahempi että ovat lähettäneet ja ehdottaneet vaikka jo tälle viikolla jotain päivää ja pitävät sua omituisena, kun et mitään vastaa, tuletko vai etkö.
kannattaisikohan soittaa sinne ja kysyä???