Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni hengitys haisee paskalta!

Vierailija
04.02.2010 |

Ystäväni on tosi mukava, mutta hänen hengityksensä haisee ihan kamalalta. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta ihan viime päivinä haju on muuttunut sietämättömäksi. Eilen oltiin koirien kanssa lenkillä ja itseäni ihmetytti järkyttävä mädän paskan haju, joka leijaili ilmassa. Katsoin yhdessä vaiheessa jopa k0oirani (tosi pitkäkarvainen) hännänalusen, jos sinne on jäänyt kikkareita roikkumaan. Ei ollut ja siten kun ystäväni alkoi tohkeissaan selittää jotain asiaa, tajusin että haju tulee oikesti hänen suustaan. Ihan järkyttävää!

Hän sanoi jokin aika sitten käyneensä hammaslääkärissä viimeksi kolme vuotta sitten, mutta koska ei ole mitään ongelmia hän ei aio hypätä siellä jatkuvasti. Miten ottaisin asian kauniisti esille ja sanoisin että oikeasti kannattaisi mennä ja pian?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se aiheuta ainakin joillekin (aluksi?) pahanhajuisen hengityksen?

Vierailija
22/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paskan haju löyhyy välillä hänen ympärillään. Olen miettinyt että tuleeko se suusta vai perästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten haisisi tuntemattomien aikana!

Ei sitä tartte lähteä loukkaamaan tai sanoa pahasti että henki haisee paskalle, mutta ihan oikeasti; kai sääkin haluaisit että ystävä/mies sanoo että henki nyt döpää kauemmaskin?

Vierailija
24/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ainakin haisee

Vierailija
25/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on lukemattomia muitakin. Jos mulla haisis noin pahalle, toivoisin että joku läheinen ihminen siitä sanoisi. Ihan sama sanoisko nätisti vihjaten vai suoraan tokaisemalla, kunhan sanoisi. Itse tuota asiaa ei oikein huomaa.

Vierailija
26/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskalta vaan erilaiselta pahalta. Mutta tässä on siis kyseessä ihan selvä paskan haju. T. tuon lihavan tuttu

Vierailija
27/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehut vaan, että "sairaan hyviä nämä, kokeile - mä kärsin aiemmin kanssa pahanhajuisesta hengityksestä, mutta nämä ovat auttaneet".

Hienovaraisesti, mutta avoimesti kannattaa asiassa lähestyä. Nieluongelmat voivat aiheuttaa hajuongelmia, myös vatsahapot. Eli ongelma ei välttämättä ole hampaissa. Myös ruokavaliolla on merkitystä!

Vierailija
28/62 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tosta pitää tehdä vaikeeta! Mä ainakin haluisin tietää.. Ja itse sanoisin jos niin olisi.

Vierailija
29/62 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihauttaa myös pahan hajuisen hengityksen.

Vierailija
30/62 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa hengitys haista, jos en poista proppuja (valkoisia könttejä) nielurisoista. Tunnistan tuon hajun usein muillakin ja vaiva on melko yleinen. Vanhat proput voi haista aivan paskalle.

Vierailija
31/62 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

My breath smells like feces or some fucking extinct species. people keep passing out , i feel like shout!  i am one lonely trout!

Vierailija
32/62 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että oma hengityksesi haisee!
Voisit pestä hampaasi useammin ja lopettaa koiriesi ulosteiden syömisen! Olet suoraansanottuna ilkeä ihminen!

T. huolestunut kansalainen....

Vierailija
33/62 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko syöpä haista paskalle? Mun mies on alkanut haista todella pahalle. Joudun nukkumaan toisella kyljellä koko yön.

Vierailija
34/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keuhkosyöpä tekee mädän hajua ainakin!

Vierailija
35/62 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sen nimi Heinonen?

Vierailija
36/62 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan hajun todennäköisimmät syyt

- ruokaa jäännyt johku nieluun

- hammasmätä /tulehtunut hammas

- paljon hammaskiveä

- nielurisat joissa on proppuja <--- tästä pääsee eroon vain leikkaamalla. Erittäin kivulias toimipumisaika aikuisiällä.

- joskus paha haju voi tulla vatsasta asti

Vierailija
37/62 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mahdollista, kaverillasi on proppuja kurkussa?

Siis sellaisia valkoisia palleroita, jotka haisee aivan KUOLEMALLE.

Niitä tulee, kun ruuantähteitä jää jumiin kurkun poimuihin. Vaikka miten pesisi hampaita niin ne löyhkää.

Itselle niitä välillä tulee, mutta tiedostan sen heti, jolloin kurlaan tuntikaupalla mm.suolavedellä jotta saan ne pois.

Ota joku kurlauskilpailu kaveris kanssa :D

Vierailija
38/62 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos sen nimi Heinonen?

Apua tämä kävi mullakin mielessä!!!

En ole ap :D

Vierailija
39/62 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput nielurisoissa aiheuttavat todella pahaa löyhkää.

Hampaan välit kandee myös langata päivittäin. Kieli on myös hyvä harjata hampaan pesun yhteydessä.

Vierailija
40/62 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt paskaa