Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko varvas murtunut

Vierailija
03.02.2010 |

jos se on tosi kipeä, turvonnut ja mustelmilla? niin kipeä että särkylääkkeillä pärjäillään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla murtui isovarvas ekan nivelen alapuolelta (keskimmäinen varvasluu) ja kävin näyttämässä varvasta lääkärissä. Isovarpaat on muita varpaita ongelmallisempia ja saattavat vaatia jopa leikkaushoitoa. Omalla kohdallani leikkaukselta ilmeisesti vältyttiin (röntgenissä näkyi hyvälaatuinen murtuma). Sairaslomaa kirjoitettiin 4 viikkoa ja sain ns. kantakengän ja kyynärsauvat. Toipuminen jouksukuntoon kestää lääkärin arvion mukaan 4-6 viikkoa.

Vierailija
2/6 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todennäköisesti murtunut kerran isovarvas ja juuri tuollainen se oli. Mutta oikeastaan on ihan sama onko murtunut vai ei, koska vaikka se olisikin, niin sille ei oikein voi mitään tehdä, korkeintaan teipata viereiseen varpaaseen (tueksi) kiinni. Näin selitti mulle lääkäri, ja sanoi että tuosta syystä ei kannata edes ottaa röntgenkuvaa (jolla sen murtuman voisi varmistaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todennäköisesti murtunut kerran isovarvas ja juuri tuollainen se oli. Mutta oikeastaan on ihan sama onko murtunut vai ei, koska vaikka se olisikin, niin sille ei oikein voi mitään tehdä, korkeintaan teipata viereiseen varpaaseen (tueksi) kiinni. Näin selitti mulle lääkäri, ja sanoi että tuosta syystä ei kannata edes ottaa röntgenkuvaa (jolla sen murtuman voisi varmistaa).

sanoivat päivystyksestä, onko lapsi nyt useamman viikon pois koulusta ja vanhempi pois töistä vai miten tehdään?

Vierailija
4/6 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mene kenkä jalkaan kun jalka ihan turvonnut.

Vierailija
5/6 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kävelykyvytön vaan muutaman päivän, sitten saatoin kävellä jos oli tarpeeksi suuri kenkä. Eiköhän tuohon voisi saada kuitenkin sairaslomaa jokusen päivän (vanhemmalle) vaikka terveyskeskuksesta, jos sitä tarvitset työnantajaa varten?

t: se aikaisempi, jolla oli varvas murtunut

Vierailija
6/6 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kävelykyvytön vaan muutaman päivän, sitten saatoin kävellä jos oli tarpeeksi suuri kenkä. Eiköhän tuohon voisi saada kuitenkin sairaslomaa jokusen päivän (vanhemmalle) vaikka terveyskeskuksesta, jos sitä tarvitset työnantajaa varten?

t: se aikaisempi, jolla oli varvas murtunut

tietää, olkoon loppuviikon kotona ja katsotaan ensi viikolla kouluun menoa uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän