Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv23, vaunut jo ostettu ja vieläpä tyttöväriset - olenko ihan hullu???

Vierailija
03.02.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin esikoista odottaessani vaunut rv 12 ja poikaväriset. Enkä pidä itseäni yhtään hulluna.

Vierailija
2/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin itsekin vaunut samoilla viikoilla,eikä harmita.tiesin kumpi on tulossa ja ostin kummiski sellaiset jotka käy kummallekin (tumman punaiset)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinot pinot vaaleanpunaisia vaatteita :)

Muiden mielestä olen hullu. Olisi kuulemma pitänyt ostaa beigejä unisex-vaatteita varmuuden vuoksi. Ei, ei, ei... mä olen tietoisesti ottanut riskin. Jos tuleekin poika, niin eipä siinä muuta kun vaaleanpunaiset tavarat huuto.nettiin myyntiin ja kauppaan ostamaan uusia. :)

Vierailija
4/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kuitenkaan. Kyllä lähtisi rattaat vaihtoon jos tulisikin poika.

Vierailija
5/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöväriset rattaat vauvalle. Mies sai kauhean kiukkukohtauksen, entä jos se on poika. Eikä oo, kyllä mä tiedän, sanoin. Eikä ollu, tyttö tuli...

Vierailija
6/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa sanoivat, että "kyllä tämä tyttö on", niin ajattelin, että kaipa se sitten on..(tiedän toki, ettei se voi olla varmaa). Vaunut on tosiaan vaaleanpunaiset ja sydämet ym., eli ihan tytön vaunut. Mutta kun ne oli niin ihanat, ja halvalla sai alesta...

hauska kuulla, että muut yhtä "hulluja" kuin minä :)

ap

Vierailija
7/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplarattaat kahdelle pojalle, enkä ole koskaan edes ajatellut että siinä olisi jotain erikoista. Miten jotkut väritkin voi vielä nykypäivänä olla ihmisille noin sukupuolisidonnaisia? Meidän tytöllä on itseasiasa varmaan kaikkia mahdollisia värejä vaatteissaan, paitsi just vaaleanpunaista ja pastellihöttöä. Pääosin vihreää, khakia, harmaata, mustaa yhdistettynä kirkkaisiin väreihin (kirkkaanpunainen, -keltainen , -vihreä...) Ihan vaan siksi kun itselläni eikä miehelläni voi silmä sietää kermakakku- ja prinsessavärejä. Kunhan kasvaa, saa itse valita missä väreissä kulkee, mutta toistaiseksi ei niistä vielä ymmärrä hölkäsen pöläystä. Ja toivottavasti ei alakaan "ymmärtämään" minkään aikansaeläneiden tyttö- ja poikavärejen päälle..

Vierailija
8/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vauva on poika, niin vaalean punaiset ei käy, äitihän niittä käyttää! siis kyllä isäkin.

Vierailija
9/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut ole sellaiset joista äiti pitää, ei se vauva ymmärrä sitä väriä. pitääkö autonkin olla sen värinen minkä sukupuolinen lapsi on jos lapsi siellä sisällä?

Vierailija
10/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut ole sellaiset joista äiti pitää, ei se vauva ymmärrä sitä väriä. pitääkö autonkin olla sen värinen minkä sukupuolinen lapsi on jos lapsi siellä sisällä?

väitättekö oikeasti, että laittaisitte pojan vaunuihin, jotka ovat VAALEANPUNAISET ja SYDÄNKUVIOISET??? joku raja nyt sentään... pukisitteko myös pääasiassa vaaleanpunaisiin vaatteisiin? voisitte saada kummaksuvia katseita, kun teidän pikku tyttöä ihasteltaisiin, ja kertoisitte kyseessä olevan poika...

Vierailija
11/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti sano että mun pojalla tulee olemaan pinkit vaunut. mut ei kukaan varmaan kauhistu jos tytöllä on siniset vaunut?

ite haluan mustavalkoiset =)

Vierailija
12/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti sano että mun pojalla tulee olemaan pinkit vaunut. mut ei kukaan varmaan kauhistu jos tytöllä on siniset vaunut? ite haluan mustavalkoiset =)

jos pojalla on vaaleanpunaiset sydänkuvioiset vaunut kuin jos tytöllä on siniset?

Vierailija
13/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinostais jos jollain olis. ehkä ensin luulisin että siellä on tyttö, niin ennakkoluulot, mut kun kuulisin että siel makaa poika, ajattelisin että jaa äiti on ostanut itselleen kärryt.

Vierailija
14/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väreistä, (yhdellä oli ne sydämet) niin miksi se ei ole niiiiin kauheaa jos tytöllä on siniset kärryt?

Vierailija
15/22 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitättekö oikeasti, että laittaisitte pojan vaunuihin, jotka ovat VAALEANPUNAISET ja SYDÄNKUVIOISET??? joku raja nyt sentään... pukisitteko myös pääasiassa vaaleanpunaisiin vaatteisiin? voisitte saada kummaksuvia katseita, kun teidän pikku tyttöä ihasteltaisiin, ja kertoisitte kyseessä olevan poika...

Minä ainakin sata kertaa mieluummin laittaisin nimenomaan pojan vaaleanpunaisiin vaunuihin kuin tytön, välttyäkseni noilta typeriltä prinsessa-assosiaatioilta. Vaikka en itse väristä pidä noin ylipäätään, voi se pojalla itseasiassa olla ihan hauskakin. Kun luulin odottavani poikaa esikoiseksi, ostin pari bodya jossa vaaleanpuna-khaki-raidat. Kun tulokas olikin tyttö, en sitten koskaan laittanut tälle niitä, tuntui jotenkin liian laimealta. Sitä paitsi, mitä ihmeen väliä muiden katsomisilla on ? Meidän tyttöä btw aina luullaan pojaksi ja so what? Lapsi se on ja ihminen ennen kaikkea, eikös se sukupuoli ole kuitenkin aika toisarvoinen juttu?

Vierailija
16/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäiskö sitten mahdollisille tuleville lapsille hommata uudet vaunut mikäli ovat eri sukupuolta?

Minä neuloin esikoista odottaessani tulokkaalle mekon vaikka en tiennyt sukupuolta. Jotenkin mulla oli vaan varma olo siitä että tulokas on tyttö. Tyttöhän sieltä tulikin.

Vierailija
17/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kuitenkaan. Kyllä lähtisi rattaat vaihtoon jos tulisikin poika.

Vierailija
18/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta minun ei tarvitse rattaita/vaatteita valita sukupuolen mukaan, vaan mistä MINÄ! tykkään.

Miksi kertoisin lapsen olevan poika? Se on mun ihana pieni mussukkani, ihan sama mitä muut ajattelevat

Vierailija
19/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostettiin vaikka tiedettiin että poika tulee. Olivat tarjouksessa tuolla kuosilla ja "poikavärit" olisi maksaneet 150e enemmän...

Vierailija
20/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vauvan mukaan. Mulle on ihan sama sopiiko vaunut vauvaan, tärkeämpää on että ne sopii minuun :) Mies ei tahdo työntää vaaleanpunaisia rattaita, siksi meille on valittu neutraalimmat. Mulle vaaleanpunainen ei olisi ongelma eikä sillä ole väliä onko siellä tyttö vai poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme