Ihanaa kun koulu on loppu. En näe enään kiusaajiani
Lopetin myös harrastukset, en näe sielläkään enään kiusaajia. Elämä muuttuu paremmaksi mitä vähemmän ihmisiä näkee.
Kommentit (15)
Mikäs koulu nyt on loppu, tammikuun lopussa? Mutta valitettava totuus on se, että annat joka paikassa signaalin että sinua sopii kiusata. Pidä omat puolesi ja rajoistasi kiinni, jokainen on vastuussa ihan itsestään.
<3 Oletko minkä ikäinen? Muakin kiusattiin kouluaika, se oli kamalaa ja siitä olen vieläkin surullinen, vaikka reilusti yli 20 vuotta jo kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs koulu nyt on loppu, tammikuun lopussa? Mutta valitettava totuus on se, että annat joka paikassa signaalin että sinua sopii kiusata. Pidä omat puolesi ja rajoistasi kiinni, jokainen on vastuussa ihan itsestään.
Koulun loppumisesta jo aikaa mutta olen vuosien jälkeenkin iloinen. Ja iloinen harrastuksien loppumisesta.
Vierailija kirjoitti:
<3 Oletko minkä ikäinen? Muakin kiusattiin kouluaika, se oli kamalaa ja siitä olen vieläkin surullinen, vaikka reilusti yli 20 vuotta jo kaikesta.
21v
Miten luulet käyväsi töissä, kyllähän sielläkin on joku mulkku joka hyökkää kimppuusi heti? Et voi piileskellä maailmaa kämpässäsi, sinun täytyy kehittää itsetuntoasi ja asettaa omat rajasi terveellä tavalla. Vain se auttaa kiusaajia vastaan.
Odotappa vaan, kun koulukiusaaja laittaa sulle onnittelu viestiä parin kymmenen vuoden jälkeen ja on olevinaan sun kaveris😂
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet käyväsi töissä, kyllähän sielläkin on joku mulkku joka hyökkää kimppuusi heti? Et voi piileskellä maailmaa kämpässäsi, sinun täytyy kehittää itsetuntoasi ja asettaa omat rajasi terveellä tavalla. Vain se auttaa kiusaajia vastaan.
Kestän töissä rahan takia, ei enään tarvitse ilmaitteeksi kärsiä. Harrastuksien kautta sain maksaa kärsimyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hyökkääkin. Nautin vaan siitä kun saan olla omassa kämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hyökkääkin. Nautin vaan siitä kun saan olla omassa kämpässä.
Eri. Vaihda paikkakuntaa, jos kiusaajat ovat seudullasi niin harrastuksissa kuin töissä ja muualla. Muutat muualle ja menet opiskelemaan, töihin.
Sellaisen vinkin sanoisin, että varo nettiä, tai siis, menee vain paikkoihin, joissa kiusaaminen on säännöissä kielletty ja ylläpito on kunnollista ihmiskuntaa, jotka hädän tullen ottavat asiasi huomioon esim. jos sinua haukutaan, niin ketju poistetaan tai jos haluat profiilisi pois ja olemassaolosi pois häirinnän foorumilta, se tehdään.
Vauva.fi:llä on modeerointia ja täällä ei tarvitse olla profiileilla, joten täällä olet aika ok. Mutta keskittyisin sinuna reaalielämän suunnittelemiseen.
Jokainen ihminen on oikeutettu perusturvallisuuteen.
Ne kutsuu sut kohta luokkakokoukseen.... mitäs siihen sitten sanot?
Kenkään, joka käyttää sanaa "enään" ei tule säästymän ikuiselta kiusaamiselta.
Olisit edes äidinkielentunneilla käynyt.
Minua kiusattiin koko ylä-aste. Sen jälkeen en ole näitä tyyppejä nähnyt, mitä nyt kerran ilkkuivat kun minä olin amiksessa ja he lukiossa. Olivat muka jotenkin parempia. No, ehkä hain mieluummin sinne amikseen juuri siksi, että ei tarvitse niitä enää nähdä. Ja muutenkin tiesin jo mihin alalle haluan ja siellä olen edelleen 20v myöhemmin. Mutta ei ole sen jälkeen kiusattu, ei yhdessäkään työpaikassa tai koulussa. Eli toivotaan että sinullakin se on nyt ohi.
Harrastukset voivat olla hirveitä myös