Armeijan käynyt mies on siistimpi kuin sivari t. sivarin vaimo
Kommentit (13)
eikä osaa viikata tai silittää vaatteitaan
help!
eikä osaa viikata tai silittää vaatteitaan help!
ihan niikuin mun armeijan käynyt mieskin sekä jokaikinen tuntemani mies =)
ovat joko lusmuja, siivottomia tai muuten vaan erikoista porukkaa. Ja tunnen useammankin. Itseäni miellyttää enemmän armeijan käynyt mies, on sellainen mutu-tuntuma, että tuo arkeija jollain tavalla aikuistuttaa miestä tai tuo ryhtiä hänen elämäänsä.
Mun mieheni on totaalikieltäytyjä. Kantaa päävastuun ruokahuollosta ja siivoamisesta.
On lukenut ja hyvässä asemassa.
Armeijan käyneiden joukossa prosentuaalisesti enemmän älyllistä laiskuutta, kuin sivareiden ja totaalikieltäytyjien joukossa...Arvaan siis ma:)
Useat tuntemani väitelleet eivät ole käyneet inttiä...
ovat korkeasti koulutettuja, työtä tekeviä ja kotihommiin osallistujia (esim. mieheni ja veljeni) siinä missä mun tuntemani armeijan suorittaneetkin miehet (esim. serkkupojat)
Lusmujakin tunnen molemmista sarjoista.
on sivari ja on fiksu, korkeasti koulutettu, esimiesasemassa työssään ja osallistuu kotitöihin ja vauvanhoitoon tasapuolisesti mun kanssa.
Myös exäni oli sivari ja kotityöt, myös petaushommat, luonnistuivat häneltäkin. Fiksuja ja ahkeria miehiä molemmat.
subjektiivisen otokseni mukaan ei pidä paikkaansa. Vanhempainvapaalla parhaillaan oleva siviilipalveluksen suorittanut mieheni tekee meillä tällä hetkellä valtaosan kotitöistä. On paljon tarkempi kuin minä kodin siisteydestä. Sängyn petaa joka aamu yhdessä vauvamme kanssa. Hauskuuttaa vauvaa samalla lennättämällä peittoa ja leikkimällä kukkuu-leikkiä. Ei valittamista! :-)
Lisäksi kaikki vihreäsilmäiset ovat huonoja kuskeja, vaaleatukkaiset erinomaisia äitejä ja karvaiset ihmiset valehtelijoita.
Ei meillä vaan. Armeijan käynyt talossa.
No en ole armeijan käyneen miehen kanssa asunut, joten ei ole vertailukohtaa, mutta sivarimieheni on kuitenkin monesti siistimpi kuin minä.
mun mies ei oo käyny kumpaakaan eikä miehessä mitään vikaa.