Kannattaako ottaa Avonin "tunnukset" jos tilaisi vaan itselleen?
Ja saako silloin mitään lahjoja Avonilta, siis ilmaisia tuotteita ym?
Postarit kun on vain kolmisen egeä per lähetys?
Kommentit (11)
pitääkö minun ryhtyä kauneuskonsultiksi että voin tilata itselleni? Olenko sitten velvollinen pitämään kutsuja tmv??
En saanut selvyyttä asioihin Avoninsivuilta...
ap
olen itse oriflamen myyjä, ja postikulut on kamalat!
pk 8,50 ja jos paketin hinta on yli 135euron tai oliko jopa enemmän saa postikulut 6,50 ja yhden ilmaisen ennalta ilmoitetun tuotteen.
eli ei pelkästään kaverille ja itelle kannata oikein tuo vaikka saakin -25% halvemmalla, postikulut vie senkin alennuksen.
ja lehdet maksaa mitä muille jaella, mut edelleen oriflamelle teen hyväntekeväisyyttä ja avonia miettiä
kertokaa kokemuksia!
pitämään mitään kutsua tai tilaamaan tiettyä määrää tietyin väliajoin.
ovat laadultaan niin vaihtelevia, että itse en enää juuri mitään tilaa sieltä. Liityin 2007 myyjien joukkoon, mutta suht nopeasti kyllästyin koko touhuun. Aloittaessani riitti että tekee 80eur tilauksen ilmaiseen toimitukseen, nyt raja on jo nostettu 100 eur. Lisäksi niitä kannustuslahjoja sai aiemmin jo satasen ostoista, nyt pitää olla jo väh. 150 myyntiä.. tuotteet ovat kallistuneet joka vuosi, ja ainakin meikkituotteet ovat todella huonolaatuisia. Pakkaukset hajoaa, meikkivoiteet ala-arvoista skeidaa, jne. joitain hyviä tuotteita on, mutta ne voin laskea yhden käden sormella.
Lisäksi ärsyttää kun tiimivetäjä lähettää meiliin joka viikko monta tekopirteää viestiä, eli tilaa, tilaa, tilaa.. pientä painostusta luettavissa koko ajan.
Oriflamesta mulla on kokemusta sen verran, että siellä tuotteet ovat vielä kalliimpia kuin avonilla ja ihan sama systeemi. törkeintä siellä on, että tuotteiden myyjä ottaa 0,50 centiä toimituskuluja/tuote, avonilla ne tehdään omaan laskuun, ilmaiseksi.
Harkitse kahdesti, lähdetkä näihin mukaan, eroon et näistä kovin helpolla pääse..
ja ei ole pakko pitää kutsuja. Eikä ole mitään tilauspakkoa. Ihan voi tilata kaveriporukalla / perhepiirissäkin. 80€ arvoisen tilauksen saat postikuluitta =) Minulle tämä homma on ihan harrastuspohjalla, mutta paljon minulla on asiakkaita nykyään. Enemmän kuinn uskalsin toivoa ;)
Mutta teen silti Avonin hommaa eli keräilen tilauksia oman päivätyöni ja kolmen lapsen ohessa, silti siitä jää ihan mukavasti muutama kymppi ylimääräistä kuussa käteen =)
ovat laadultaan niin vaihtelevia, että itse en enää juuri mitään tilaa sieltä. Liityin 2007 myyjien joukkoon, mutta suht nopeasti kyllästyin koko touhuun. Aloittaessani riitti että tekee 80eur tilauksen ilmaiseen toimitukseen, nyt raja on jo nostettu 100 eur. Lisäksi niitä kannustuslahjoja sai aiemmin jo satasen ostoista, nyt pitää olla jo väh. 150 myyntiä.. tuotteet ovat kallistuneet joka vuosi, ja ainakin meikkituotteet ovat todella huonolaatuisia. Pakkaukset hajoaa, meikkivoiteet ala-arvoista skeidaa, jne. joitain hyviä tuotteita on, mutta ne voin laskea yhden käden sormella.
Lisäksi ärsyttää kun tiimivetäjä lähettää meiliin joka viikko monta tekopirteää viestiä, eli tilaa, tilaa, tilaa.. pientä painostusta luettavissa koko ajan.
Oriflamesta mulla on kokemusta sen verran, että siellä tuotteet ovat vielä kalliimpia kuin avonilla ja ihan sama systeemi. törkeintä siellä on, että tuotteiden myyjä ottaa 0,50 centiä toimituskuluja/tuote, avonilla ne tehdään omaan laskuun, ilmaiseksi.
Harkitse kahdesti, lähdetkä näihin mukaan, eroon et näistä kovin helpolla pääse..
Avonin kosmetiikka on todellakin ihan paskaa tai sitten ihossani on jotakin vikaa :) Meikkivoiteet ja puuterit eivät levity nätisti/ ollenkaan ja lopputulos suttuinen muutenkin. Sama juttu luomiväreissä ja kajaleissa. Huulikiillot ovat suht ok ja samoin ripsivärit.
Senses suihkugeelit sitävastoin ovat ihania, samoin Spa sarja. Rejuvenate sarjan silmänympärysvoiteesta sitävastoin saain hirveät allergiaoireet : muuten kyseinen sarja ihan ok. Puhdistusmaidot ovat ihan käytettäviä myös ja lisäksi tykkään tosi paljon Avonin koruista ja laukuista ja heidän vartalovoiteistaan.
Hinnat on tosiaan nousseet, mutta ovat mun mielestä siltikin edullisia.
Avonin kosmetiikka on todellakin ihan paskaa tai sitten ihossani on jotakin vikaa :) Meikkivoiteet ja puuterit eivät levity nätisti/ ollenkaan ja lopputulos suttuinen muutenkin. Sama juttu luomiväreissä ja kajaleissa. Huulikiillot ovat suht ok ja samoin ripsivärit.Senses suihkugeelit sitävastoin ovat ihania, samoin Spa sarja. Rejuvenate sarjan silmänympärysvoiteesta sitävastoin saain hirveät allergiaoireet : muuten kyseinen sarja ihan ok. Puhdistusmaidot ovat ihan käytettäviä myös ja lisäksi tykkään tosi paljon Avonin koruista ja laukuista ja heidän vartalovoiteistaan.
Hinnat on tosiaan nousseet, mutta ovat mun mielestä siltikin edullisia.
Ohhoh, onpa katkeraa tilitystä.
Kuvastossa on kerralla 800 eri tuotetta, joten ei ole tarkoituskaan, että jokainen tuote sinulle sopisi. Avonin tuotteilla on 3kk tyytyväisyystakuu, myös käytetyllä tuotteella jos se ei esim.sovi tai paketti rikki.
Takuuta on noudatettu jo yli 120 vuotta.
Ellet halua sähköpostia, voit ystävällisesti ilmoittaa siitä tiimivetäjällesi. Kukaan ei tyrkytä mitään, jokainen saa tilata niinkuin itse haluaa.
Kyllä minullakin meikkirullaa kasvoilla jos en pidä huolta ihonhoidostani
(myös ennen meikkausta).
Mikään meikki ei näytä kauniilta kasvoilla, jos pohja on mitä on. Maltti on valttia.
Itse 100% tyytyväinen Avonin tuotteisiin joita käytän.
Hinnat edelleen hyvin kilpailukykyisiä, asiakkaat eivät maksa mainoskuluja tuotteiden hinnoissa (esim.televisio,lehtimainonta jne..)
Kauneuskonsultin edut saa,kun on
yli 80 euron tilaus.
(kaikki ostot mm.demot lasketaan mukaan)
Tuotteet postikuluitta postiin.
💥 Nyt jos koskaan kannattaa rekisteröityä ilmaiseksi Avonille minun sivujeni kautta ja hankkia omat tilaajatunnukset! 💥
Kaikkien maaliskuussa 2019 rekisteröityneiden kesken arvon upean setin:
💋 Punainen pehmeä peitto
💋 Alpha Eau De Parfym 50ml
💋 Anew reversalist-päivävoide 50ml
💋 Alpha-vartaloemulsio
🌟 Rekisteröitymään pääset suoraan tästä: https://start.avonsuomi.fi/fi/avon-tiiminvetaejae-katja
Lisätietoa Avonista ja minusta kotisivuillani: https://kauneuscatya.webnode.fi/
-AVON Tiiminvetäjä Katja
Kannattaa, ja kannattaa tatuoida otsaan:ÄO 70-
ilmaisia tuotteita saa kun tilaa kerralla tietyn verran, omaan käyttöön sillä määrällä ei kannata tilata, tai miksi ei, jos käyttää kosmetiikkaa tosi paljon ja tilaa pitkäksi aikaa varastoon kerralla.
Postikulut ei ole todellakaan paljpon, 3,5€ ovat muistaakseni tällä hetkellä. Ja kun on itsellä tunnukset saa joitain tuotteita tilata halvemmalla kuin muuten saisi.suosittelen