Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä nyt on taas sitten?!?

Vierailija
03.02.2010 |

En ole pelännyt synnytystä. Ensimmäinen lapsi syntyi sektiolla, toinen normaalisti. En kokenut alatiesynnytystä kamalaksi kokemukseksi. Toki muistan, että eihän ne pahimmat supistukset mukavalta tuntuneet ja olihan se ponnistaminen aika epätodellista kun tuntui, että on kerrostalo tulossa jalkovälistä.

Nyt, olen jo yli lasketun ajan, synnytys on alkanut hiukan pelottamaan. Tai ajatukseni pyörivät siinä ja tuntuu, että mitä jos muistan ihan väärin ja se onkin kamala kidutus. Kaikki ovat kyselleet, että pelottaako jne ja se on saanut itseni kelaamaan tätä asiaa enemmän kuin haluaisin.

Tsempatkaa mua väistämättä edessä olevaan koitokseen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeesti se ohi on ja kyllähän sen lopulta sietää, saattaa olla jopa nautinnollista kipuakin, ihan totta. Ainahan on kipulääkkeet. =)auttoko?

Vierailija
2/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tästä taas. Jokainen päivä yli lasketun ajan tuntuu vaan niin pitkältä ja tuo mukanaan miettimisen aihetta.

T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panikoida, ei sieltä varmaan sen isompaa lasta ole tulossa vaikka on yli lasketun ajan. Oma lapseni syntyi tasan kaksi viikkoa yli lasketun ajan (ehti just ennen kuin olisi jouduttu käynnistämään), ihan tavallisen kokoinen lapsi ja synnytyskin meni hyvin. Viereisessä synnytyshuoneessa kiljuttiin runsain mitoin, mutta itse en kokenut tarpeelliseksi mekkaloida sen enempää koska puudutus ei ollut vielä kokonaan hävinnyt.

Vierailija
4/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siitä on kokemusta. 4 kiloa ovat molemmat painaneet. Koko mua ei pelota vaan ehkä se kovin supistuskipu, että mitä jos ei ehdi saada puudutusta. Sitten voisi olla kiljumisellekin jo aihetta ;) Puudutus osui nappiin viimeksi ja siksi uskonkin, että mulla on mukava kuva synnyttämisestä.

T: Ap