Muita, joilla ei repeytymiä
Kommentit (7)
Paikat palautuneet samanmoisiksi kuin ennen synnytyksiä heti kun kipu ja turvotus on loppunut.
Pieniä nirhaumia tuli. Palautumiseen meni jotain kaksi viikkoa. =)
Vitoselle vielä, että tuskin ne tikit paikkoja kiristää. Taitaa lopulta lihaskunto ratkasta ;)
vaan kudosten joustavuudesta. Toisilla joustaa ja toisilla repeää. Vai onko sinusta kaikki joilla on raskausarpia mahassa jotenkin tiukempia koska repeävät? Minäkään en revennyt kummassakaan synytyksessäni, vaikka yli neljä kiloisia olivat molemmat. Parin viikon päästä olin palautunut ennalleen ja kuten mieheni sanoo, ihanan tiukaksi.
Mikäs tikkiperse se siellä huutelee? Harmittaako kaikki riekaleiset arvet vehkeissä, vai mikä kiikastaa? Toisilla katsos se kudos joustaa ja toisilla taas ei. Niillä joilla joustaa, ei repeydy, ja palautuu venytyksestä. Niillä joilla ei jousta, repeytyy, eikä ompelukaan auta palautumiseen.
Mutta ei sillä tarvitse täällä tai muualla kisailla.
Kolme lasta olen synnyttänyt ja erittäin hyvin palautunut niistä. Toki varmasti aika on antanut tähän myöten, ei enää kolmannen jälkeen palautuminen tapahtunut yhtä nopeaa kuin ensimmäisen. Mutta siis ei mikään loso** eikä umpeen kurottu ;)
Saa sitä jumpata ja tehdä pikku treeniä jokainen, olipa synnyttänyt tai ei
mulla ei tullut repeytymiä, vain pieni nirhauma emättimeen. Ekat pari viikkoa pissaaminen teki kipeää, muuten kaikki meni ok. Seksiä alettiin harrastamaan 2viikkoa synnytyksen jälkeen eikä sattunut juuri ollenkaan, eli oli jo paikat parantuneet sen verran. Nyt synnytyksestä on 2kk ja oon palautunut ennalleni.