Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen, miten kaikille lastenvaate- ja tarvikenettiputiikeille löytyy asialla

Vierailija
03.02.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin satoja!Jopa bloggaajat pitävät omaa nettimyyntiä bloginsa yhteydessä. Selasin huvikseni pari iltaa pelkästään Suomen "nettimarkkinoita" ja olin ällistynyt, miten tosi moni putiikki myy samojen valmistajien vaatteita: Metsola, Punainen norsu, Moonkids, Molo kids, Ej Sikke Lej, Ticket to heaven yms. yms. Missä on muut?? Miten kaikille _voi _ riittää asiakkaita, että nettikaupan pitäminen kannattaa? Ymmärrän, että isoimmat, esim toi metsola pyörii hyvin, kun on niin tunnettu, mutta esim. niiloilon tapaiset kotiäidin omassa varastossaan pyörittävät yritykset...! Eikö ole epäilys, että kannattaako edes? Suomessa on niin kovat kulut jo esim. posti- ja pankkikuluissa että ihmettelen suuresti!

Vierailija
2/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsella kauppa ollut monta vuotta ja koko ajan muu työ ohessa. Nyt alkaa olla voiton puolella hiukan.

t. nettikauppias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsella kauppa ollut monta vuotta ja koko ajan muu työ ohessa. Nyt alkaa olla voiton puolella hiukan. t. nettikauppias

Miksi pidät nettikauppaa, jos se on em. kilpailua? Onko enemmän harrastus vai? Aiotko tehdä siitä joskus päätyösi? Oletko ollut koko ajan sivutoiminen yrittäjä muun työsi ohessa?

ap

Vierailija
4/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran ostanut alkuvarastoa useilla tuhansilla ei halua heti antaa periksi. Ja kai sitä osittain harrastukseksikin voisi sanoa. :)

Olen yrittänyt laajentaa sitä päätyöksi, mutta ei ole onnistunut. Nykyään olen tyytynyt siihen, että on ja pysyy pienenä sivuhommana. Olen ollut kokoajan päätoiminen yrittäjä, mutta tehnyt muitakin juttuja ohessa.