Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miestä peppuun

Vierailija
02.02.2010 |

eli kuka nainen tykkää panna miestä peppuun ,vaikka straponilla?olen 30v mies ja olis mahtavaa alistua tällaiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais kyllä. Vaimolla liikaa estoja, oksentaa jo asiasta keskustellessa

Vierailija
2/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen toteuttasi miehensä toiveen , jos sellaisen uskaltaisi esiin tuoda.

Tai kuinka monelöla naiselle tullut mieleen siinä vaiheessa kun mies vongannut naiselta pepua, että sityä samaa sitten sinullekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella naisella ylipäätään nousee "kostomentaliteetti" esiin, eli miehen on saatava maistaa omaa lääkettään, silmä silmästä?

Vaikka naisella ei ole edes mitään vehjettä, jolla mahdollistettaisiin yhtäaikainen orgasmi naiselle ja miehelle.

Kuinka moni nainen toteuttasi miehensä toiveen , jos sellaisen uskaltaisi esiin tuoda. Tai kuinka monelöla naiselle tullut mieleen siinä vaiheessa kun mies vongannut naiselta pepua, että sityä samaa sitten sinullekin

Vierailija
4/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen hommannut yhen strap-onin jonka toinen pään saan sisälleni ja toinen on ihan käytettävissä vaikka miehen peppupanoon. Sitten mulla on kaksi päinen sauva 42 cm, jolla voi tehdä samoin, mutta se ei kovin hyvin pysy paikoillaan. Naisen fysiikka vaan ei ole kovin hyvin tehty tuota hommaa varten ja varsinkin jos kumppani on paljon isompi kuin itse niin mulla ainakin tulee selkä kipeeksi. Joten useimmiten teen homman niin etten laita mitään sisääni vaan pidän kädessä ja tökin miestäni.

Musta on ihanan kiihottavaa laitta mies kontalleen ja alkaa nuolemaan pyllyä, imeä kiveksiä ja käydä mahan alla ottamassa suihin.

Viimeksi oli hulvattoman hauskaa kun mies päätti että hän tulee raskaaksi mun sormesta ja vaati saada naisten kondomin (jos tiedätte sen ällön "muovipussin"). No laitoin sen kortsun sisälle ja sitten sain kuningasidean laittaa kortsuun sisälle liukuvoidetta (oli aika juoksevaa merkkiä) ja aloin työntelee kunnon vibrasauvalla, vibrat tietty täysillä. Jossain vaiheessa mies kellahti selälleen ja voihki mua ottaa suihin, en kerenny vaan lastit tuli naamalle ja hiuksiin. Ihanaa!

Vierailija
5/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella naisella ylipäätään nousee "kostomentaliteetti" esiin, eli miehen on saatava maistaa omaa lääkettään, silmä silmästä? Vaikka naisella ei ole edes mitään vehjettä, jolla mahdollistettaisiin yhtäaikainen orgasmi naiselle ja miehelle.

Kuinka moni nainen toteuttasi miehensä toiveen , jos sellaisen uskaltaisi esiin tuoda. Tai kuinka monelöla naiselle tullut mieleen siinä vaiheessa kun mies vongannut naiselta pepua, että sityä samaa sitten sinullekin

Ei ole mitään peppupanoja vastaan oman ihanan kullan kanssa. Ja tämä siksi, että hän ei koskaan vaadi mitään, vaan osaa esittää asiansa nätisti.

Sen sijaan tälle jätkälle ei missään nimessä ole sopivaa mennä peppupanoja antamaan, ellei häntä ensin dildoteta kunnolla peppuun.

Vierailija
6/7 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On annettu ja tykätty. Tosin vaimoni saa orkkuja jo kun pepussa pyörittää etusormea. :)

Sen sijaan tälle jätkälle ei missään nimessä ole sopivaa mennä peppupanoja antamaan, ellei häntä ensin dildoteta kunnolla peppuun.

Vierailija
7/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tykkäätkö että muijasi tämän tekee vai toinen nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme