Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet/naiset pettävät

Vierailija
02.02.2010 |

Onko syy molemmilla sukupuolilla sama? Missä tilanteessa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntilanteemme oli hankala ja mies oli suunnattoman mustasukkainen kuvitellen minun pettävän häntä. en pettänyt koskaan, rakastan miestäni, enkä voisi kuvitella itselleni rakkaampaa ihmistä. mutta työtilanteeni vuoksi lähelläni oli jatkuvasti miehiä, joiden mieheni koki olevan itseään komeampia ja parempia. meillä oli todella hankalaa parin kuukauden ajan, kunnes mies lähti reissuun kavereitten kanssa. sieltä palattuaan tilanne muuttui. hän oli kuin enkeli ja kaikki ongelmat oli poispyyhitty. muutamaa kuukautta myöhemmin miehellä ja minulla todettiin sukupuolitauti, ja mies joutui tunnustamaan pettäneensä minua tuolla reissullaan. nainen oli minua kymmenen vuotta vanhempi ja he olivat viettäneet pari päivää yhdessä - mitä luultavimmin sängyssä suurimman osan aikaa.

avioero oli hyvin lähellä ja suhteen parantamiseen on mennyt koko sen jälkeinen aika. myönnän, ettei syy ollut kokonaan miehessä, minun olisi pitänyt pyrkiä hälventämään hänen epävarmuuttaan suhteeni, mutta olin pitänyt häntä itsestäänselvyytenä jo vuosia. enää en sitä virhettä tee, eikä miehenikään.

minä olen mieheeni edelleen suunnattoman rakastunut, en voisi koskaan kuvitella ketään hänen tilalleen, mutta silti ajattelen, että jos jotain tuollaista vielä tapahtuu, mies saa jäädä. elän sitten vaikka yksin (lasten kanssa) loppuelämäni mieluummin kuin koen tuota samaa mielipahaa mitä pettäminen aiheutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla