Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäisen ylipainoisen henkilön uutta terveellistä elämää takana reilu viikko.

Vierailija
02.02.2010 |

Liikuntaa olen yhtä lepopäivää lukuunottamatta harrastanut päivittäin eri muodoissaan (vesijumppa, kävely, kuntosali, kuntopyöräily, lumen kolaus) vähintään puoli tuntia. Ruokavalio on pysynyt kevyenä (yksi pulla tuli syötyä viioknloppuna) ja salaattipainotteisena. Painoa on pudonnut hiukan alle 3 kg.

Kommentoikaa tämän päivän syömiseni:

Aamulla kaksi pientä ruisleipäviipaletta, hiukan margariinia, keittokinkkua ja kevytjuustoa (17%). Lasillinen kevytvadelmakeittoa ja kaksi mukia kahvia.

Lounaaksi iso annos vihannessalaattia, paistettu broilerin rintafile, hiukan kevyttä salaatinkastiketta, paljon vettä.

Päivälliseksi reilusti salaattia, reilu kauhallinen naudanlihasta tehtyä lihapataa (sisälsi myös juureksia), juomaksi paljon vettä.

Iltapalaksi aion syödä kaksi ruisleipäviipaletta, joiden päällä hiukan margariinia, kinkkua ja juustoa. Ja vihanneksia. Jossakin välissä saatan napata 1-2 mandariinia.

Päivän mittaan tulee juotua aika paljon kahvia, mutta myös paljon vettä.

Miltä kuulostaa? Painoindeksini on tuon n.3 kg:n pudotuksen myötä tipahtanut 43:sta 42:een. Paljon työtä vielä edessä, mutta nyt on hyvä olo.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta liikunnasta sanoisin ettei kannata vetää itseään piippuun, jollei sitä ole harrastanut aikaisemmin säännnöllisesti. Pitää muista pitää vähintään yksi, suosittelisin kyllä kaksi lepopäivää viikossa. Muuten huomaat pian ettei mikään huvita ja siinä voi sitten lentää ruokavaliotkin ikkunasta, kun tulee pettymys siihen että tässäkö tämä minun tahdonvoimani nyt oli. Vaikka oikeasti kyse on siitä, että kunto paranee LEVOSSA. Ja tämä on taivahan tosi. Kunnon kohoaminen on sitä, että keho korjaa liikunnan aiheuttamia vaurioita lihaksiin niin että lihaksista tulee pikkuisen paremmat kuin ennen rasitusta. Jos korjausaikaa ei jää, seuraa kaikenlaista eitoivottavaa ja kunto ei nouse sillä lailla kuin toivoisi.

Vierailija
22/24 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset muuten haluvat olla laihoja läskejä, eikä ketään kiinnosta hyvä kunto ja lihakset, joilla saa kroppaankin ihan eri tavalla muotoja? En itse näe sellaisissa pulkannaru-käsissä mitään kaunista tai naisessa, joka on kuin tikkari; iso pää ja olematon kroppa.

Lisää siihen vielä huono ryhti. Minusta hyväkuntoinen nainen on hot, vaikka olisikin pikkasen lihaan luiden ympärillä. Sitten taas laiha, lommoposkinen, kasassa seisova ja roikkuva luikku on kaikkea muuta kuin hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukee lantiolta ja avittaa vähän. Tai niin että tanko on alhaalla ja saa jaloilla avustettua vastusta sopivaksi. Voimat tai kestävyys kasvaa nopeasti harjoittelemalla oikeilla sarjoilla ja sopivilla palautuksilla sarjojen välillä.

Tosiaan tällä ohjelmalla ei massa kasva eikä lihakset. Pitäisi siirtyä punttisalille että saa vastusta liikkeille.

Suuremmilla painoilla pitäisin myös välipäiviä että palautuu paikat. 5x viikossa ei ainakaan vedä minua naattiin. Nuorempana olen reenannut kovempaa.

Vierailija
24/24 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteiinia saa lihasta ja sitä hän söi jo aivan tarpeeksi muut energiat lähtee läskeistä. Ainut mikä huolestuttaa on tuo kahvin määrä. Nähtävästi jaksaa myös hyvin.

Nro 13 on aika vahva! Kokeilin tuossa vetää leukoja miehen tangolla. Sain 4 toista sarjaa en jaksanut tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi