Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ette hyväksy silikonirintoja?

Vierailija
13.01.2009 |

Jos siis naisella tosi pienet rinnat, kolmen imetyksen jälkeen. Nainen itse haluaa rinnat ja mies haluaa myös. niin miksi ollaan niin sitä vastaan?

Itse olen aina kärsinyt pienistä rinnoista ja nyt kolme lasta imettäneenä olen tilannut leikkaus ajan ja mies on innoissaan. Imetys aikana nautin todella paljon c-kupin rinnoista samoin mies. Onko se kateutta vai mitä kun ollaan niin silikoneja vastaam. En todellakaan aio näytellä rintojani missään muualla kuin aviovuoteessani niin onko se muille naisille todella niin kamallaa että haluan nauttia seksistä miheni kanssa????

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa harvoin otetaan jättisilikoneja. Suomalaiset naiset ovat tässäkin asiassa järkeviä.

Vierailija
42/45 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on silikonit ja kuppikoko on A,ollut reilu 10vuotta.

Eikä maksanut kuin hoitopäivämaksut,siis normaalit.

Syy oli se että lääkäri kirjoitti diagnoosin "anatominen kehitys jäänyt kesken"

Ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako tuo 150-kokoista implanttia? Näyttääkö siltä, että lähitulevaisuudessa pitäisi uusia? Ilmeisesti ei, kun olet yhä tyytyväinen...

Vierailija
44/45 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen pienirintainen ottaisi itselleen silikoonit, vääristynyt käsitys naiskehosta menisi vielä enemmän pieleen ja voin kertoa että sitä niittää, mitä kylvää! Eli kun naiset ääneen haukkuvat rintojensa kokoa ja huomionkipeitä haikailevat isompia rintoja, tämä kaikki viestittää ympäristölle (= miehille) että jokainen nainen tietty haluaa isot rinnat eikä pienirintaisen elämä ole "kunnon" elämää. Katsokaa ympärillenne; moni nainen on jo lähtenyt tähän vaaralliseen leikkiin mukaan ja nuoret pojat solvaavat tyttöjä eniten siitä jos nämä ovat "lautoja".

Jos ottaisin silikoonit, en pystyisi katsomaan ketään enää silmiin enkä sietäisi itseäni. Olisin petturi omalle sukupuolelleni, olisin osallisena naiskuvan vääristämisessä.

Ps. Kuinka monella silikoonit ottaneella edes osasyy siihen on että "mieskin tykkäisi isommista"? Niinpä. "Oma päätös" my ass..!!

Vierailija
45/45 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin sivuseikkaan takertuakseni: laudaksi haukkuminen vai silikonien ottaminen...