miksi ette hyväksy silikonirintoja?
Jos siis naisella tosi pienet rinnat, kolmen imetyksen jälkeen. Nainen itse haluaa rinnat ja mies haluaa myös. niin miksi ollaan niin sitä vastaan?
Itse olen aina kärsinyt pienistä rinnoista ja nyt kolme lasta imettäneenä olen tilannut leikkaus ajan ja mies on innoissaan. Imetys aikana nautin todella paljon c-kupin rinnoista samoin mies. Onko se kateutta vai mitä kun ollaan niin silikoneja vastaam. En todellakaan aio näytellä rintojani missään muualla kuin aviovuoteessani niin onko se muille naisille todella niin kamallaa että haluan nauttia seksistä miheni kanssa????
Kommentit (45)
Ette ehkä vaan ole kiinnittäneet huomiota...
Kieltäytyy imettämästä, ettei tartte uutta leikkausta (joka kuitenkin on edessä) ja harrastaa tankotanssia.
Puuttuu enää superblondit hiukset pidennyksineen ja rakennekynnet.
Itsellä c-kuppi tällä hetkellä. Raskaana ollessa ja imettäessä E-kuppi ja se aika oli minulle aivan kamalaa. Rinnat olivat tosi painavat, hartioita särki ja muuten hoikassa varressa rinnat näyttivät suhteettomilta. Lisäksi kaikissa löysissä vaatteissa näytin lihavalta isoine rintoineni. Haluaisin pienet rinnat, kaikki pienirintaiset, vaikka AA-kupeilla näyttävät mielestäni upeilta. Mutta omia rintojani en lähde pienennyttämään, ainoastaan jos rintasyöpä tulee ja rinnat joudutaan poistamaan (luoja varjelkoon), voin ottaa A-kupin silikonit.
Itsekin nuorena epävarmana teininä vihasin silikoneja... kun olin niin epävarma itsestäni.
Nyt olen sinut itseni kanssa ja hyväkvyn lähes kaikenlaiset asiat (paitsi toista ihmistä satuttavat). Olen ajatellut ottaa silikonit sitten kun lapset on tehty ja jos rinnat on kovin pahan näköisiksi menneet. Ja jos joskus ne hankkisin, ottaisin b-kupit niinkun nytkin mulla on.
Tuollainen asenne nyt on vähän tylsä, että "koska lapseni on sairas, ei ihmiset tarvii silikoneja". Maailma ei onneksi pyöri yhden sairaan lapsen ympärillä vaan elämä jatkuu vaikka yksi lapsi olisikin sairas.
Kieltäytyy imettämästä, ettei tartte uutta leikkausta (joka kuitenkin on edessä) ja harrastaa tankotanssia.
Puuttuu enää superblondit hiukset pidennyksineen ja rakennekynnet.
et meikkaa, miehesi pettää sinua ja lässytät aikuisille ihmisille kuin lapsille. Ja missähän minä mahdollisesti väitin ettei tartte uutta leikkausta? Tuossahan pari viestiä alemana juuri kerroin tuolle eräälle kysyjälle hinnoista ja implanttien vaihtoleikkauksista. Ja kyllä, minulla on rakennekynnet ja on välillä ollut myös jatkot. Tosin tummat hiukset ovat olleet syntymästä asti. Ja mitä tankotanssiin ja bodypumppiin tulee, ei sinullekkaan tekisi varmaan yhtään pahaa vähän treenata. On se kumma että toisessa ketjussa perätään terveellisten elämäntapojen ja liikunnan perään ja sitten toisessa nassutetaan kun harrastaa sitä liikuntaa? Aika kummallista. :D
Nooh.. tiedän syyt..
imetyksen jälkeen. Nuorena minua haittasi asia valtavasti, mutta nykyään ei. Rinnat kun rinnat mielestäni, oli sitten isot tai pienet, silikonilla tai ilman. Kunhan kantaja on tyytyväinen.
Oli aika hyökkäävä toi ap:n viesti, huomaa että asia on sinulle tärkeä ja että sinua toisiaan on kiusattu kun olet heti puolustuskannalla. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat haluamasi rinnat!! =)
Oletko todella nähnyt AA-kupin rinnat 178 cm pitkällä naisella? Näyttääkö oikeasti hyvältä?
Minäkin haluan ne A-kupin rinnat.
t. olikose 19
tämä nyt meni sitten riitelyksi ja toisten haukkumiseksi. Kuvittelin jo av-palstan sen verran muuttuneen että nämä itsestään huoltapitävät naiset voisivat kirjoitella täällä ilman vittuilua - mutta erehdyin. Tämä on edelleen hiirulaisten luvattu maa..
"Kyllä nykyaikaisilla rinnoilla ja leikkaustekniikoilla voi imettää, mutta itse en viitsinyt sitä riskiä ottaa että rinnat kärsivät ja joudun ennenaikaisiin korjausleikkauksiin."
itselläni on, enkä tosiaan haluis mitään suuria rintoja.
rintsikatkin löytyy aina alesta=)
enkä kyllä ole mikään silarivastainen silti, jokainen tehkööt kropallaan mitä tykkää.
itse en menis moiseen leikkaukseen vaikka suuremmista rinnoista pitäisinkin, koska minua on leikelty ian tarpeeksi erään onnettomuuden takia. enkä suostuis vapaa ehtoisesti enää yhteenkään leikkaukseen... saatika leikkauskierteeseen jossa rintoja leikataan 10 vuoden välein..
Kirjoitin vissiin tuon 13. En kyllä järin ole huomannut mitään pahaa haukkumista enkä riitelyä. En myöskään itse allekirjoita kateutta silikoneista, enkä myönnä olevani "itsestä huolta pitämätön" vaikka suhtaudun silikoneihin pienellä varauksella. En ole hiirulainen.
Minusta kauneusleikkauksiin liittyy kuitenkin paljon hieman kyseenalaista. Toivoisin ihmisten keskittyvän enemmän henkiseen hyvinvointiin ja vähemmän ulkokuoreen. Millä en tarkoita sitä, että pitäisi unohtaa itsestä huolta pitäminen tai ettei saisi laittautua kauniiksi. Minusta se vain menee hieman yli, jos alkaa leikellä itseään.
Se on kuitenkin vain minun mielipiteeni, ja hyväksyn kyllä toisten eriävät ajatukset asiasta. Ja kyllä saa laittaa silarit jos tahtoo, mutta toivoisin ettei niitä ylenmäärin laitettaisi varsinkaan nuorille.
"Kyllä nykyaikaisilla rinnoilla ja leikkaustekniikoilla voi imettää, mutta itse en viitsinyt sitä riskiä ottaa että rinnat kärsivät ja joudun ennenaikaisiin korjausleikkauksiin."
väännetäänpä vielä rautalangasta:
-silareilla voi imettä, itse en ottanut riskiä mahd. ennenaikaisesta leikkauksesta
-rintoja pitää huoltaa (niinkuin kirjoitinkin, noin 10v välein vaihdetaan uudet implantit)
Ja sinulle joka suhtaudut tietyllä varauksella. Tosiaan, tässä nyt tämän yhden kanssa on ongelmia, ja en sano ettäkö on kaikki ovat hiirulaisia, mutta kun mentiin minun kohdalla henkilökohtaisuuksiin, niin anna samalla mitalla takaisin. Ja se, että jotain julkkishörhöblondit ovat laitattaneet silikonit, ei tarkoita että kaikki kenellä on silikonit olisivat samanlaisia. Samanlailla voisi ajatella vaikka jostain ammatista, jos joku hörhö on ammatiltaan X niin kaikki muutkin X ammatiltaan olevat on hörhöjä. Tai jos henkilö Y on hörhö ja hän ostaa auton Z, niin kaikki jotka ajavat autolla Z ovat hörhöjä. Ymmärtänet pointtini? :)
ryntäävät leikkauksiin? Eiköhän silloin ota ne kiusaajat liian todesta ja omaa todella huonon itsetunnon? Ajattele, jos joku ensin kiusaa liian pienistä rinnoista ja sitten leikkauksen jälkeen joku taas liian isoista. Ja eikun taas uuteen leikkaukseen. Just!
Ja ihan järkyttävä tämä henkilö, joka ei voi imettää, koska rintojen muoto on tärkeämpi kuin vauva (onkohan edes aito?). Ikävä kyllä tähänhän Suomessakin ollaan menossa. Kohta kaikki haluavat synnyttää ennenaikaisesti, ettei maha revähdä. Amerikoissa tätä ainakin jotkut äidit jo yrittävät.
Ei se minusta nyt niin paha kommentti ollut, saman jutunhan siinä itse sanoit.. Voihan joku toinen valita toiset arvot, jos nuo asiat nyt arvovalinnoiksi laskee. Itsehän itsestäsi täällä puhut, kai oletitkin kommentteja omaan tilanteeseesi? Et varmaan luullut kaikkien olevan samaa mieltä?
Minusta ei mitenkään paha kommentti. Eikä siinä mielestäni yleistetty silikonikansaa. No joku kyllä sanoi hänelle tulevan tiettyjä mielikuvia. Itse kyllä yleistit pahemmin tuolla hiirulaisjutulla.
Nojaa. Tee miten tykkäät, niin muutkin tekee.
jotka eivät halua imettää.. Tästä päästäänkin kätevästi aasinsillan kautta iänikuiseen imetysvouhotukseen :) Vielä kun jotenkin kestovaipat ja reimatec saadaan sotkettua soppaan..
Isorintaisten on vaikea kuvitella miltä tuntuu kun niitä rintoja ei ole ja kommentteja asiasta saa kuulla. Pieni rintaiset eivät ymmärrä suuririntaisten ongelmia näinhän se menee.
Mielestäni pelkän kuppikoon perusteella on vaikea sanoa onko rinnat sopivan kokoiset. Rinnathan ovat osa kokonaisuutta ja toisella ne AA:t näyttää hyvältä , mutta toisentyyppisessä kropassa näyttävät suhteettoman pieniltä.
haluaisin kyllä vähän isommat tisulit, mutta rahat eivät välttämättä riitä uusintaleikkaukseen, jos ja kun sellaisen joskus tarvii..
Teen ainakin lapset ensin, katsotaan sitten vieläkö jaksaa ulkonäkö kiinnostaa. Tällä hetkellä on hyvä, että muistan hiukset harjata ennen uloslähtöä.. Ja seksi, se ei nyt voisi vähempää kiinnostaa.
t.koliikkivauvan äiti
teille isorintaisille! Läheskään kaikki, jotka haluavat silikonit, eivät kaipaa isoja rintoja. Ymmärtäkää tämä, oikeasti.
Monella imetys on tehnyt rinnoista rumat lappuset ja naiset kaipaavat muotoa rintoihin, ei kokoa.
Kiinteytys on aivan eri asia kuin hakea itselleen jättirinnat.
että jos nainen ei imetä, vauva ei ole hänelle tärkeä?
Imetys ei ole äidinrakkauden mitta. Juttusi on yhtä mustavalkoista kuin 11-vuotiaalla.
Itse kyllä imetän, ettei tarvitse siitä alkaa hermostumaan, mutta en jaksa pätkääkään sitä, että äitejä syyllistetään imettämättömyydestä. Lapsi voi hyvin kun häntä rakastetaan ja ruokitaan riittävästi. Opit sitten ehkä sen asian kun henkinen kapasiteettisi saavuttaa 16-vuotiaan tason?
lapsesi kanssa sinne yksityiselle ja maksa itsesi kipeäksi. Rinnat leikataan yksityisessä sairaalassa jossa leikkaukseen pääsee silloin kun se _itselle_ sopii, ei silloin kun kirurgeilla on aikaa. Ja nämä plastigankirurgit jotka leikkaavat rintoja eivät työskentele julkisella sektorilla, joten heidän tissileikkaukset eivät siis ole pois sinun lapsesi leikkausajasta.
En jaksa tästä asiasta väitellä. Tosiaan jokainen tekee niinkuin haluaa, toinen leikkaa tissit ja toinen ei. Olkoot sitte turhamaista, itse ainakin elän tämän yhden elämän ja aion siitä nauttia. Jos se jotain av-mammaa ahdistaa niin ahdistakoon. Ei ole minulta pois :)